Dit gebouw spotte ik deze middag in Kortrijk.
Volgens mij moet dit in een vorig leven een tramstation geweest zijn.
Of ik het juist heb weet ik niet, maar ik vind het wel mooi.
Verder heb ik niet veel uitgespookt vandaag.
Deze namiddag op de koffie bij Grote Muis samen met Daan haar klusjesman die je niet mag verwarren met de beruchte klusjesman van deze blog. Gezellig samen in de zon herinneringen ophalen die hier de afgelopen jaren ook gelogd werden.
Ondertussen lag Kleine Muis languit op de bank terwijl uit de TV de hits en clips van John Terra en Will Tura galmden, nu en dan overstemd door het meebrullende kind.
Verder niets dan rust dus.
Geniet ook maar van deze mooie dag(en).
Binnen zitten kunnen we nog meer dan genoeg.
Groetjes.
🙂
