Greet schrijft
Sus mag dan mss voor meer dan één reden aan een pauze toe zijn, het is niet de bedoeling dat deze blog stilvalt. Daar heb ik ook mijn zeg in, seg.
Nu serieus, het was hier de laatste maanden zwaar.
Daarom over naar goed nieuws: volgens de kinesist heb ik terug 80 procent functie in mijn schouder.
Het uittesten -uitrekken in alle mogelijke richtingen van die linkerarm- is allesbehalve leuk. De reactie van de zoon die mij minuten zag na thuiskomst: lachen. Leuk hoor als met je gelachen wordt, maar eerlijk is eerlijk: ik zou wel met mezelf lachen in de spiegel. Of Grimmlachen Grimm, lachen, zoals in de sprookjes? vat je het?
Toch een zoon die voor mij de tafel afgeruimd heeft.
Verspreken doe ik mij niet veel, maar gister van/naar de pijnkliniek was het op de autoradio nav de 75-ste verjaardag van Bob Dylan blijkbaar Bob Dylan dag. Ik kwam thuis en zei tegen Sus: de autoradio verzet op Bob Dylan. Hu?Juist, andere radio,
mvg
Greet
