Greet schrijft
zware titel misschien. En toch is het zo. Je moet afkicken van een soort zorg.
Over onze dochter absoluut. Het is nu eenmaal zo dat ze onder financiele bewindvoering is, wat alleen maar nog duidelijker gemaakt is met een brief van het ziekenfonds.
Voor mijzelf : nog 3 maanden meer revalidatie. Gaat het toch beter met die linkerschouder.
Zoon is meegegaan naar de zogenaamde herdenkingsmis over zijn opa.
Zogenaamd omdat zijn opa niet eens vernoemd werd. Verder vernomen van oma dat ze een voor haar petekind verwachtte thuis. Iemand met Parkinson.
Kijk, mijn moeder is 82 en nog altijd goed. Ze begrijpt mij-voor zover ik weet- over piju en zorgen. Of ze haar oudste kleinzoon begrijpt?? Hij begrijpt haar veel meer dan zijn andere grootmoeder.
En soms begrijpt hij zijn eigen moeder ook wel.
Een persoon die vandaag verjaart 49-vertrouwen wij allemaal. Mijn broer, zijn schoonbroer, zijn nonkel
mvg Greet
