Greet schrijft
Ja dochter is nog altijd in het ziekenhuis.
Na alles en iedereen die haar kennen en begeleiden voor de opname, was ze echt niet goed.
Opname, oh ja wij weten echt wel dat een opname in een PAAZ afdeling niet de juiste opvang biedt.
En dan krijg je een verslag, gebaseerd op 1 , ja 1 gesprek met ons samen: MOEDER SPANT VADER VOOR HAAR KAR EN WIJ GEBRUIKEN DE PAAZ ALS KINDEROPPAS Wel nogmaals GRRR.
Dat vader 3 van de laatste 4 weken ziek is van de stress ?
Ze staat op de wachtlijst voor een psychiatrische opname. ECHT WAAR het is hier niet te leven met haar, en wij doen dat maar voor ons PlEZIER
Het ene wat wij vragen: langdurige psychische opname, waar ze, naast het al 15- jaar bekende ASS ook een keer langdurig nagezien wordt van andere zgn aandoeningen.
13- jaar psychoses, al gepasseerd bi-polair, haan-gedrag of zoiets. Medicijnen heeft ze nodig.
Na het konijn, de cavia, de hond? Wat dierenasiel moeten wij nog worden?
Ja hoor Deze blog mag vader dan opvrolijken over haar dieren
+ niet is leuk
Het konijn heeft nu tenminste z’n juiste plaats.
Ikzelf hoop dan ook nog een keer te mogen denken aan mijn schouder.
En de zoon is hier ook nog altijd.
Allez een zoveelste teleurstelling in een psychiater en wachtlijsten
niet mvg van Greet, wel van het konijn
Vind-ik-leuk Aan het laden...