Deze avond kreeg ik een telefoontje van Eva. Ze heeft sedert deze week een laptop. Het is geen nieuwe maar een exemplaar dat ik van een kennis afgekocht heb voor een prijsje. Jasper heeft die voorzien van de laatste versies van programma’s en ze kan naar hartenlust verder aan haar verhalen schrijven.
Nu heeft ze zelf proberen een account aan te maken om iets te downloaden (vraag me niet precies wat) en nu heeft ze problemen met het paswoord van de laptop. Dat hebben Jasper en ik toch zo begrepen. Zaterdag zal ze de laptop mee naar huis nemen en Jasper zal dit euvel wel even oplossen.
Verder vroeg ze hoe de sfeer thuis nu is zonder Rakker. Rakker is er niet meer en het leven gaat hier rustig verder met de twee overige katten. Natuurlijk vinden we het jammer dat hij er niet meer is. Ook is er nog de “zwarte Kat” die rustig verder in onze tuin leeft. (zie foto) “Ik begrijp je hoor pa” antwoordde ze “Rakker was nu eenmaal een slaapkop die altijd wel ergens onder een struik lag te maffen. Tot zaterdag !”
Groetjes.
🙂
