Greet schrijft
Het is nu het zevende jaar dat poes Annabel bij ons woont. Vanaf het begin dat ze bij ons was hadden we door dat kerstversiering volgens haar geen rode ballen mag hebben. Om een of andere reden is zij heel erg boos op zulke ballen. In feite is zij op iedere vorm van kerstversiering boos. Zelfs nu vanavond, op een mandje dat we op tafel hadden geplaatst met daarin een kerstkrans. De brokstukken lagen op de grond.
Sinds onze kinderen groot zijn, zetten wij geen echte kerstboom meer. Ik heb een stofzuiger stuk gemaakt dankzij de naalden van zo’n echte. Wij hebben een poging gedaan een kunstboom in de plaats te nemen wat niet echt gelukt is. Ginger kroop dan weer in de smalle verpakking van die “nep”boom. Je moet maar een doos openen en Ginger zit er in.
Wat nu wel lukt : lichtjes in een grijs namaakboompje.
mvg Greet

