Category Archives: Uncategorized

De muziekdoos !

Dinsdag kreeg Grote Muis voor de tweede maal chemo te verwerken. De hoeveelheid was iets groter dan de eerste maal. Nadien stond een kleurloze bevende Grote Muis me op te wachten aan de ingang van het ziekenhuis. Nog even langs … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 22 reacties

Vander Klomp en de geboorte van Venus !

Originally posted on De avonturen van nonkel Juul en Bieke:
Foto door Victoria Akvarel op Pexels.com Vander Klomp de befaamde schilder en fotograaf is druk bezig in zijn atelier. Hij heeft het ambitieus plan om een nieuwe hedendaagse versie te…

Geplaatst in Uncategorized | 5 reacties

Belt U maar !

Tegenwoordig moet je oppassen wat je zegt of schrijft of je hebt problemen. Was het vroeger beter ? Luister naar wat André er destijds over dacht. Fijne dinsdag gewenst u allen en tot de volgende. 🙂

Geplaatst in Uncategorized | 24 reacties

Bejaardenzorg !

Zondagnamiddag zijn Eva en ik even langs geweest bij mijn moeder. Maar eerst naar Grote Muis gereden met sinaasappelsap. Zij had last van haar darmen en vroeg of ik er kon brengen. Dan naar mijn moeder. Die stelt het momenteel … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 26 reacties

The Who !

In maart ga ik voor “muziek op zondag” terug naar de sixties van de vorige eeuw ! “I Can See for Miles” is een nummer dat geschreven is door Pete Townshend, songwriter-gitarist van de Britse rockband The Who. Het nummer … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 23 reacties

Fijne zaterdag !

Gisteren verder bezig geweest in de tuin. Gras maaien was er bij. Deze morgen de fiets van stal gehaald voor enkele boodschappen en te voet naar de Lidl die hier vlakbij is. Wat de dag verder zal brengen zien we … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 17 reacties

Even oorlogje spelen met Bieke !

Originally posted on De avonturen van nonkel Juul en Bieke:
Dames en heren, dit is het gesproken dagblad, ik herhaal voor de hardhorigen onder jullie : HET GESPROKEN DAGBLAD !  Goedenavond. In het dorp van nonkel Juul hebben enkele deserteurs…

Geplaatst in Uncategorized | Plaats een reactie

Groen !

Vandaag hadden we eindelijk eens een lentedag die naam waard. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om alvast één en ander te doen in onze tuin. Er lagen heel wat takken en takjes. Die kwamen er doordat een buur … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 34 reacties

Bieke op de vensterbank !

Originally posted on De avonturen van nonkel Juul en Bieke:
Foto door Mathilde Langevin op Pexels.com Het is middag. Bieke ligt in haar slaapkamer op haar bed met haar tablet. Ze is slechts gekleed in een hemdje daar ze het…

Geplaatst in Uncategorized | 3 reacties

Roelevard !

Vandaag was het geen weer om buiten te komen. Grotendeels van de dag regen en nog eens regen. Eva trok regenkledij aan en stapte richting centrum en station. In de namiddag was Eva opnieuw verwacht nabij het station. Rond 16 … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 21 reacties