https://flic.kr/p/LynFvQ
Deze morgen voelde ik me niet zo lekker toen ik wakker werd. Vrouw en zoon waren dit weekend ook al niet in vorm en nu ik. Toch ga ik werken. Thuis op de bank liggen is niets voor mij in zo’n geval. Voor ik het goed en wel besef ben ik vanavond weer thuis en kan ik me rustig houden.
Op mijn GSM die naast me ligt zag ik dat een oude bekende via messenger me probeerde te contacteren. Altijd leuk om iets van haar te horen. Door problemen met haar knie is ze reeds enkele maanden uit de picture, maar ze is aan de beterhand. Binnenkort kan ze weer halftijds aan de slag en dat zint haar wel.
Plots ging een signaal in mijn GSM af. Via dezelfde messenger werd ik opgebeld door een andere dame die me dringend nodig had. Gezien mijn werkschema moest ik haar teleurstellen. Volgende week kan ik weer zelf mijn verlof regelen op het werk en dan zie ik wel. Het opnemen van mijn vrije dagen zal vooral dienen om de tuin onder handen te nemen. Nu is het eerder een oerwoud in zakformaat.
En toen dit gesprek ten einde was begonnen ze bij de buren met hun werkzaamheden. Schijven kappen en boren alsof het een lieve lust is. Vlug uit bed en naar beneden om koffie.
Dit was dus de start van mijn maandag.
Groetjes
🙂
.
Vind-ik-leuk Aan het laden...