Ga met die banaan !

Dat fruit en groente goed is voor je gezondheid hoef ik hier niet meer te schrijven. Dat zou je moeten weten. Een stuk fruit per dag houdt je gezond. Dat je met groente en fruit ook plezier kan hebben is dan weer iets anders.

Ga met die banaan en voor de rest een fijne zaterdag gewenst.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 Responses to Ga met die banaan !

  1. remi1000's avatar remi1000 schreef:

    Zonder twijfel het meest ontroerend filmpje op het www.
    Verbazing, blijdschap en verdriet (bij het afscheid) … álles zit hier in.
    Prachtig.

    Like

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Het gaat om het gevoel geliefd te worden en daarmee je leven of lijf op te vullen zodat je daarna verkwikt kunt slapen of wellicht een lekker hapje tot je mag nemen. Niks mis met een goede eetlust op elk gebied…

    Geliked door 1 persoon

  3. ja, heb dat maar eens gedroomd :o)))
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  4. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    🤣😂🤣😂🤣😂

    Like

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ik eet elke werkdag een banaan en heb me nog nooit ziek hoeven melden en daar ben ik heel blij om.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Lijkt me helemaal niet aantrekkelijk koud fruit., ik leg mijn mandarijn ook eerst buiten de koelkast. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. doriske's avatar doriske schreef:

    dat fruit gezond is staat buiten kijf en de rest is op zijn minst even gezond met of zonder man. liever met natuurlijk maar zonder kan ook zonder bezwaar

    Geliked door 1 persoon

  8. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    toch beter uitkijken naar een man

    Geliked door 1 persoon

  9. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Zoveel groenten en fruit verorberen is gezond, maar dan wel door de mond.

    Geliked door 1 persoon

  10. Daar moet zo te zien hard aan voorraadbeheer gedaan worden.

    Geliked door 1 persoon

  11. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Gelukkig houd ik niet van ananas die die zal ik nooit in de koelkast aantreffen.

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Alles went behalve een V…
    Juist haha…fijn wekend

    Geliked door 1 persoon

  13. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Nou, bij een ananas moet ik steeds aan Duitse les denken.. Heinz macht Ana nass..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Er gaat niets boven een echte vent, toch…

    Geliked door 1 persoon

  15. Karel's avatar Karel schreef:

    😁🤣😁
    fijn weekend groet

    Geliked door 1 persoon

  16. shivatje's avatar shivatje schreef:

    🤣

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.