Dat fruit en groente goed is voor je gezondheid hoef ik hier niet meer te schrijven. Dat zou je moeten weten. Een stuk fruit per dag houdt je gezond. Dat je met groente en fruit ook plezier kan hebben is dan weer iets anders.
Ga met die banaan en voor de rest een fijne zaterdag gewenst.
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Het gaat om het gevoel geliefd te worden en daarmee je leven of lijf op te vullen zodat je daarna verkwikt kunt slapen of wellicht een lekker hapje tot je mag nemen. Niks mis met een goede eetlust op elk gebied…
dat fruit gezond is staat buiten kijf en de rest is op zijn minst even gezond met of zonder man. liever met natuurlijk maar zonder kan ook zonder bezwaar
Zonder twijfel het meest ontroerend filmpje op het www.
Verbazing, blijdschap en verdriet (bij het afscheid) … álles zit hier in.
Prachtig.
LikeLike
Het gaat om het gevoel geliefd te worden en daarmee je leven of lijf op te vullen zodat je daarna verkwikt kunt slapen of wellicht een lekker hapje tot je mag nemen. Niks mis met een goede eetlust op elk gebied…
LikeGeliked door 1 persoon
ja, heb dat maar eens gedroomd :o)))
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
🤣😂🤣😂🤣😂
LikeLike
Ik eet elke werkdag een banaan en heb me nog nooit ziek hoeven melden en daar ben ik heel blij om.
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt me helemaal niet aantrekkelijk koud fruit., ik leg mijn mandarijn ook eerst buiten de koelkast. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
dat fruit gezond is staat buiten kijf en de rest is op zijn minst even gezond met of zonder man. liever met natuurlijk maar zonder kan ook zonder bezwaar
LikeGeliked door 1 persoon
toch beter uitkijken naar een man
LikeGeliked door 1 persoon
Zoveel groenten en fruit verorberen is gezond, maar dan wel door de mond.
LikeGeliked door 1 persoon
Daar moet zo te zien hard aan voorraadbeheer gedaan worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Gelukkig houd ik niet van ananas die die zal ik nooit in de koelkast aantreffen.
LikeGeliked door 1 persoon
Alles went behalve een V…
Juist haha…fijn wekend
LikeGeliked door 1 persoon
Nou, bij een ananas moet ik steeds aan Duitse les denken.. Heinz macht Ana nass..! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Er gaat niets boven een echte vent, toch…
LikeGeliked door 1 persoon
Hahaha
LikeGeliked door 1 persoon
😁🤣😁
fijn weekend groet
LikeGeliked door 1 persoon
🤣
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon