In de Koornstraat te Roeselare werd deze mural aangebracht. Het stelt Albrecht Rodenbach voor en dit naar aanleiding van het Rodenbachjaar en de Rodenbachfeesten van afgelopen weekend.

De eerste Rodenbachfeesten in het centrum van Roeselare, in combinatie met autoloze zondag, waren een succes. Een overrompeling werd het niet, maar een nieuwe traditie in de Rodenbachstad lijkt geboren.
Rest mij nog jullie een fijne dinsdag te wensen en tot de volgende.
🙂

Mooi gedaan en altijd mooier dan op een eentonige muur te moeten kijken!
LikeGeliked door 1 persoon
Tradities zijn er om in ere te houden en de aanzet is gebeurd.
Wel erg grote mural
LikeGeliked door 1 persoon
prachtig!
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt mij zeer verstandig van de gemeente om mensen die het bestaan van Rodenbach vieren niet te laten autorijden. Alleen garagehouders en verzekeraars worden blij van zo’n combinatie. De schilderstijl van de muurschildering doet mij denken aan een vrij bekende stijl maar kan er even niet op komen. Enig idee?
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was ik dus. Om een of andere reden ‘anoniem’.
LikeLike
Hij is mooi. Met die prijzen die ze dit jaar durven te vragen voor benzine zou je graag willen meedoen met de autoloze zondag.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
een knappe muurschildering Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie mural, en autoloze zondag en bierdrinken een goede combinatie… 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Hij is prachtig, en flink aan de maat!
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een kleurig geheel maar zie wel mooiere 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Da’s een knappe mural hoor.. en leuk dat die brouwerij er dichtbij in de buurt is.. dan hangt dat mooi samen hè.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken de man niet, maar de mural is mooi.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, muurschilderingen brengen kleur in een stad.
LikeLike
Dat is een biertje van aan de zee. Zo herinner ik me dat toch altijd want hier is dat bijna niet te verkrijgen. Hele mooie mural ook.
LikeGeliked door 1 persoon
Een eervol aandenken.
LikeGeliked door 1 persoon
Slecht van mij natuurlijk, want ik zat meteen aan bier te denken.
Maar dat maakt de mural niet minder mooi!
LikeGeliked door 1 persoon
De brouwerij is vlakbij deze mural.
LikeGeliked door 1 persoon
Een heel mooie mural.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een mooie Suske! En een bijzondere manier van schilderen ook!
LikeLike
Mooi gedaan!
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
een pracht schilderij op de muur
en een mooi evenement ter ere van een lekkere pint 😁
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
mooie mural
het siert roeselare zijn eerste rodenbachfeest
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vind hem super…
LikeGeliked door 1 persoon