Rodenbach Mural !

In de Koornstraat te Roeselare werd deze mural aangebracht. Het stelt Albrecht Rodenbach voor en dit naar aanleiding van het Rodenbachjaar en de Rodenbachfeesten van afgelopen weekend.

De eerste Rodenbachfeesten in het centrum van Roeselare, in combinatie met autoloze zondag, waren een succes. Een overrompeling werd het niet, maar een nieuwe traditie in de Rodenbachstad lijkt geboren.

Rest mij nog jullie een fijne dinsdag te wensen en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Rodenbach Mural !

  1. Mooi gedaan en altijd mooier dan op een eentonige muur te moeten kijken!

    Geliked door 1 persoon

  2. marylou's avatar marylou schreef:

    Tradities zijn er om in ere te houden en de aanzet is gebeurd.
    Wel erg grote mural

    Geliked door 1 persoon

  3. Onbekend's avatar Anoniem schreef:

    Lijkt mij zeer verstandig van de gemeente om mensen die het bestaan van Rodenbach vieren niet te laten autorijden. Alleen garagehouders en verzekeraars worden blij van zo’n combinatie. De schilderstijl van de muurschildering doet mij denken aan een vrij bekende stijl maar kan er even niet op komen. Enig idee?

    Geliked door 1 persoon

  4. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Hij is mooi. Met die prijzen die ze dit jaar durven te vragen voor benzine zou je graag willen meedoen met de autoloze zondag.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  5. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een knappe muurschildering Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  6. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mooie mural, en autoloze zondag en bierdrinken een goede combinatie… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Hij is prachtig, en flink aan de maat!

    Geliked door 1 persoon

  8. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Het is een kleurig geheel maar zie wel mooiere 😉

    Geliked door 1 persoon

  9. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Da’s een knappe mural hoor.. en leuk dat die brouwerij er dichtbij in de buurt is.. dan hangt dat mooi samen hè.

    Geliked door 1 persoon

  10. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Ik ken de man niet, maar de mural is mooi.

    Geliked door 1 persoon

  11. ms's avatar ms schreef:

    Ja, muurschilderingen brengen kleur in een stad.

    Like

  12. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Dat is een biertje van aan de zee. Zo herinner ik me dat toch altijd want hier is dat bijna niet te verkrijgen. Hele mooie mural ook.

    Geliked door 1 persoon

  13. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Een eervol aandenken.

    Geliked door 1 persoon

  14. Slecht van mij natuurlijk, want ik zat meteen aan bier te denken.
    Maar dat maakt de mural niet minder mooi!

    Geliked door 1 persoon

  15. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Een heel mooie mural.

    Geliked door 1 persoon

  16. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat een mooie Suske! En een bijzondere manier van schilderen ook!

    Like

  17. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    een pracht schilderij op de muur
    en een mooi evenement ter ere van een lekkere pint 😁

    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  18. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    mooie mural
    het siert roeselare zijn eerste rodenbachfeest
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  19. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Ik vind hem super…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.