Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
hahaha
ik was ff naar de stelle zaak hier in de buurt voor een onderhoudsbeurt , het beetje wind wat er staat maakte het dragelijk , nu in de totale ruststand
Ik heb buiten gezeten/gelegen/gehangen zo lang die zon niet boven het koerke stond. Het was een klein paradijs in de jungle (maai mei niet en juni ook nog niet), maar nu is het even té. Straks als het afkoelt kunnen we er wel weer tegen.
Gisteren was het hier 30 graden, nu net 13 graden buiten temp. Kijk, dan leef ik weer wat op…..:)
LikeGeliked door 1 persoon
Komt goed. Lekker rustig aan doen. Leuke foto. En vooral grappig. Fijne zonnige dag.
LikeGeliked door 1 persoon
ik kan je geen ongelijk geven Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Komt helemaal goed, Suske. Kalm aan, dan breekt het lijntje niet.
LikeLike
hou je koel
LikeGeliked door 1 persoon
Het is echt geen hondenweer vandaag…
LikeGeliked door 1 persoon
Is this a dog day! 😁
LikeGeliked door 1 persoon
ik blog altijd ’s morgens, en dan volgt de dag…
geniet van je vrije tijd, heerlijk
Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Rust even lekker uit. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
We wennen er wel aan. 🥵
LikeGeliked door 1 persoon
Vandaag op kantoor gezeten, fijn genoten van de airco.
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt me een goed plan! 🙂
LikeLike
En het zijn nog niet eens “de hondsdagen”. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Niet??? O jee…..
LikeGeliked door 1 persoon
Gelijk heb je….!
goed weekend.
LikeGeliked door 1 persoon
hahaha
ik was ff naar de stelle zaak hier in de buurt voor een onderhoudsbeurt , het beetje wind wat er staat maakte het dragelijk , nu in de totale ruststand
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb buiten gezeten/gelegen/gehangen zo lang die zon niet boven het koerke stond. Het was een klein paradijs in de jungle (maai mei niet en juni ook nog niet), maar nu is het even té. Straks als het afkoelt kunnen we er wel weer tegen.
LikeGeliked door 1 persoon