Iron Man !

Iron Man 2 is een Amerikaanse superheldenfilm die op 26 april 2010 in de Verenigde Staten in wereldpremière ging. De productie is gebaseerd op de superheld Iron Man van Marvel Comics en het vervolg op de film Iron Man uit 2008. Jon Favreau regisseerde beide delen en Robert Downey jr. speelde voor de tweede keer het titelpersonage.

Iron Man is een fictieve superheld uit de comics van Marvel Comics. Hij werd bedacht door Stan Lee, Larry Lieber, Don Heck en Jack Kirby en verscheen voor het eerst in Tales of Suspense #39 (Maart 1963).

AC/DC is een Australische hardrockband (soms geclassificeerd als heavy metal) uit Sydney, gevormd in 1973 door de gebroeders Angus en Malcolm Young. De groep is vernoemd naar de elektriciteit die wezenlijk is voor versterkte popmuziek: AC (alternating current, wisselstroom) en DC (direct current, gelijkstroom). Hoewel de band vaak wordt gezien als pionier van hardrock, classificeerden de leden zelf hun muziek altijd als rock-‘n-roll.

Geniet zoals steeds van deze al dan niet roestige zondag en tot de volgende en tevens laatste in deze reeks voor de maand juni.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Iron Man !

  1. Ka's avatar Karin Pons schreef:

    Oh, Iron Man. Ik zou zo een beschuitje met die man kunnen eten 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. Wildcard's avatar Wildcard schreef:

    Grote liefhebber van IronMan hier 😉

    Geliked door 1 persoon

  3. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ik ken Iron Man vooral van zo’n hardloopwedstrijd geloof ik.

    Like

  4. Dat is een stevig strijkje. Maar het past goed bij de clip en het gaat er bij het publiek goed in!

    Geliked door 1 persoon

  5. ac/dc, die stond ook op mijn lijst toen ik jong was, die waren altijd goed

    Like

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    De muziek is mooier dan de naam waar die aan verbonden is.

    Geliked door 1 persoon

  7. די מריו's avatar די מריו schreef:

    AC/DC, dat is toch altijd goed. Heerlijk nummer.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  8. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    De marvel films heb ik de meeste van gezien, iron man vind ik een van de leukere personages! Acdc kan ik niet zo goed en sla ik voor het gemak maar even over.

    Geliked door 1 persoon

  9. logbankje's avatar logbankje schreef:

    AC/DC ken ik wel, maar wist niet dat ze het nummer voor Iron Man 2 speelden. Hans

    Geliked door 1 persoon

  10. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Mischien meer hard rock dan heavy metal. Vermakelijke clip.

    Geliked door 1 persoon

  11. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    van die figuur, moest ik wel even schrikken Suske

    Geliked door 1 persoon

  12. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Heel herkenbare soudn hè AC/DC.. door die stem. Ken dit nummer wel niet, maar ik hou dan ook niet van superhelden.. alleen van m’n eigen superheld hehe.

    Geliked door 1 persoon

  13. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha ik ga snel door…niet mijn ding

    Geliked door 1 persoon

  14. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Die films ken ik, erg van genoten. Toch een beetje de ultieme droom, superhelden…..:)

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    AC/DC kende ik wel, dit nummer zegt me niets.
    De clip is get bekijken waard, echt goed.

    Geliked door 1 persoon

  16. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Schitterende clip vandaag, heerlijk om te zien en naar te luisteren

    Geliked door 1 persoon

  17. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Hahaha… die blote knieën act. Zo koddig.

    Geliked door 1 persoon

  18. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    die muziek past wel bij de clip , en andersom 😁
    rustige zondag groet

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.