We houden het hier even rustig !

Geniet, met mate, van het mooie weer.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 Responses to We houden het hier even rustig !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Gisteren was het hier 30 graden, nu net 13 graden buiten temp. Kijk, dan leef ik weer wat op…..:)

    Geliked door 1 persoon

  2. Yova's avatar Yova schreef:

    Komt goed. Lekker rustig aan doen. Leuke foto. En vooral grappig. Fijne zonnige dag.

    Geliked door 1 persoon

  3. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    ik kan je geen ongelijk geven Suske

    Geliked door 1 persoon

  4. Komt helemaal goed, Suske. Kalm aan, dan breekt het lijntje niet.

    Like

  5. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Het is echt geen hondenweer vandaag…

    Geliked door 1 persoon

  6. Priti's avatar Priti schreef:

    Is this a dog day! 😁

    Geliked door 1 persoon

  7. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik blog altijd ’s morgens, en dan volgt de dag…
    geniet van je vrije tijd, heerlijk
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  8. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Rust even lekker uit. Hans

    Geliked door 1 persoon

  9. bertjens's avatar bertjens schreef:

    We wennen er wel aan. 🥵

    Geliked door 1 persoon

  10. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Vandaag op kantoor gezeten, fijn genoten van de airco.

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Lijkt me een goed plan! 🙂

    Like

  12. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    En het zijn nog niet eens “de hondsdagen”. 😉

    Geliked door 1 persoon

  13. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Gelijk heb je….!
    goed weekend.

    Geliked door 1 persoon

  14. Karel's avatar Karel schreef:

    hahaha
    ik was ff naar de stelle zaak hier in de buurt voor een onderhoudsbeurt , het beetje wind wat er staat maakte het dragelijk , nu in de totale ruststand

    Geliked door 1 persoon

  15. ms's avatar ms schreef:

    Ik heb buiten gezeten/gelegen/gehangen zo lang die zon niet boven het koerke stond. Het was een klein paradijs in de jungle (maai mei niet en juni ook nog niet), maar nu is het even té. Straks als het afkoelt kunnen we er wel weer tegen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.