Maandagmorgenblues.

 

Obama is op Cuba geland.
Twitter bestaat 10 jaar
en vandaag begint de lente.

 

Het weekend zit er op.
Enkele dagen vol afwisseling :
Vrijdagnamiddag naar het afscheid van de oude en kennismaking met de nieuwe burgemeester geweest en om de dag af te sluiten enkele uurtjes karate, zonder burgemeesters wel te verstaan. Op de foto ziet u twee bevallige collega’s klaar voor een spelletje “Hoger Lager” met de burgervaders.

 

https://flic.kr/p/EtDsFu

 
Zaterdag traditioneel boodschappendag en om de dag te eindigen een eenvoudige doch voedzame maaltijd in de hier op de blog beruchte frituur.  Het was weer eens een uitputtende avond.

https://flic.kr/p/FkH6Xp
Zondag met Grote Muis op de koffie geweest bij Kleine mama terwijl de kleintjes hier genaamd Grote Baas en Kleine Muis gewapend met hun bikini het zwembad gingen onveilig maken.
Deze zondag eindigde in mineur met de opname van onze dochter die momenteel door een diep dal gaat.

 

https://flic.kr/p/EUyFf3

Of ik hier veel zal posten of op bezoek komen bij jullie hangt af van de situatie hier.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

20 Responses to Maandagmorgenblues.

  1. Brubeck's avatar Brubeck schreef:

    Sterkte !

    Geliked door 1 persoon

  2. giselzitrone's avatar giselzitrone schreef:

    Schöner Test ich wünsche dir einen schönen Dienstag lieber Gruß Gislinde

    Geliked door 1 persoon

  3. John's avatar John schreef:

    De VS en Cuba. Wie had dat ooit gedacht, maar ja, Amerika dringt zich overal op. Tweeten doe ik echter zelden.

    Geliked door 1 persoon

  4. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Ai Suske, dat is wel heel slecht nieuws hé, wat een eerder leuk weekend was eindigde in mineur… Hopelijk kruipt je lieve dochter snel uit het dal zodat jullie het allemaal wat makkelijker zullen krijgen. STERKTE!!!

    Geliked door 1 persoon

  5. heel veel sterkte voor jullie, suske en veel liefde voor dochterlief!

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    De maandag is er wereld nieuws en het weekend heb je eigen nieuws gemaakt.
    Heel veel sterkte met je dochter, is niet makkelijk. Hans

    Like

  7. A v/d Aa's avatar A v/d Aa schreef:

    Een weekend van uiterste hier…. de Monday blues waren ook niet mis….
    We zien je langs komen, of niet… sterkte in elk geval.

    Geliked door 1 persoon

  8. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Een weekend met van alles wat, maar zoals het geëindigd zou niet moeten.
    Sterkte met alles.

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Wat een vervelend eind van het weekeind, ik hoop dat men haar kan helpen om uit dat diepe dal te klimmen. het moet heer erg zijn voor ouders om het gevoel te hebben je kind niet te kunnen bereiken! Sterkte!

    Geliked door 1 persoon

  10. hillechienprins's avatar Hillechien schreef:

    niet leuk om zo je weekend te moeten eindigen, veel sterkte voor jullie

    Geliked door 1 persoon

  11. Heel veel sterkte voor je dochter en voor jullie… dat hakt er in….

    Geliked door 1 persoon

  12. Hugo's avatar Billy schreef:

    oh, da’s heel wat minder, dat einde…
    Ik wens je dochter en jullie veel sterkte toe!

    Geliked door 1 persoon

  13. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Heel veel sterkte, Suske. Als iets je kind raakt, raakt het de ouders dubbel… Maak je maar niet druk om “tegenbezoekjes.”
    Lieve groet

    Geliked door 1 persoon

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Je eindigd met een minder goed bericht.
    Maar als gezin zijn jullie sterk en komen er wel weer uit.
    Sterkte en beterschap voor je dochter

    Geliked door 1 persoon

  15. Jaixy's avatar Jaixy schreef:

    Sterkte met dochterlief!!
    Denk om jezelf en alles thuis.
    Blogjes lopen niet weg hoor!

    Geliked door 1 persoon

  16. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid toe… Zo moet een weekend niet eindigen.

    Geliked door 1 persoon

  17. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Een jammerlijk einde van dit weekeinde. Ik wens je dochter alle goeds, liefs en vooral: beterschap. En dat geldt natuurlijk ook voor jou en Greet.

    Geliked door 1 persoon

  18. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Sterkte thuis

    Bemoedigende groet,

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    dat een best mooi en leuk weekend zo moet eindigen is vreselijk
    ik wens jou en je gezinnetje sterkte
    alles andere maar op een laag pitje

    Geliked door 1 persoon

  20. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Sterkte jongen. Dat laatste hakt er zeker in. Denk vooral aan jullie zelf. Wij wachten wel.

    Love As Always
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.