En de werken gaan verder !

https://flic.kr/p/Fnac5A

Nog even een foto van de aan de gang zijnde werken die ik van op het perron genomen heb donderdagnamiddag toen ik net terug was van een namiddagje Kortrijk.
Zoals je ziet zijn ze druk bezig met de heraanleg.
Tegen wanneer alles klaar zal zijn is koffiedik kijken.
Het fietspunt moest zich reeds in 2012 in het nieuwe station bevinden.
Met overheidsopdrachten weet je maar nooit.

Groetjes en fijne zondag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

17 Responses to En de werken gaan verder !

  1. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Daar is geld genoeg voor maar voor een fietspunt helaas niet… Wat denk je Suske, zou het afschaffen ervan afgevoerd worden?

    Geliked door 1 persoon

  2. Hugo's avatar Billy schreef:

    dan zijn ze wel ferm achter op hun schema, al zal dat geen verrassing zijn…

    Geliked door 1 persoon

  3. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Er wordt gewerkt, dat is ook belangrijk…!
    Fijne maandag.

    Geliked door 1 persoon

  4. We kennen het huidige station van Roeselare. In augustus nog langs geweest met Luc. We zijn benieuwd hoe het gaat worden. Bestaat er een website van het nieuw te bouwen station?
    Bij voorbaat dank voor reply. Spoorse groeten van ons.

    Geliked door 1 persoon

  5. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Eens is het klaar, maar haastige spoed is zelden goed!

    Geliked door 1 persoon

  6. A v/d Aa's avatar A v/d Aa schreef:

    Met de hele overheid weet je het nooit…

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Heel vervelend maar inderdaad, wanneer men het werk eenmaal binnen heeft maakt men vaak geen haast meer. Uitlopen op de opleverdatum schijnt erbij te horen!

    Geliked door 1 persoon

  8. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Ik vraag me af of er nog bodemvondsten gedaan worden. Ten tijden dat de Koopgoot en de Markhal in Rotterdam werden aangelegd, is er veel op archeologisch gebied gevonden.
    Het ziet er in ieder geval indrukwekkend uit!

    Geliked door 1 persoon

  9. Het word straks daar heel mooi. Dat moet tijd geven. Het duurt wel erg lang dat klaar is.
    Mooie foto.
    Fijne zondag.

    Geliked door 1 persoon

  10. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Straks steekt Roeselare Kortrijk naar de kroon 🙂

    Geliked door 1 persoon

  11. hillechienprins's avatar Hillechien schreef:

    Maar zal best mooi worden als het af is maar het duurt wel lang zeg

    Geliked door 1 persoon

  12. 2012? Dan is het al wel zwaar over de datum…

    Love As alwyas
    Di Mario

    Geliked door 1 persoon

  13. Rob Alberts's avatar Rob Alberts schreef:

    Ik houd een rustdag …..

    Vrolijke groet,

    Geliked door 1 persoon

  14. John's avatar John schreef:

    Overal wordt gewerkt lijkt het wel. En toch zakt de bouw weer in.

    Geliked door 1 persoon

  15. Sjoerd's avatar sjoerd schreef:

    Och, een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.

    Like

  16. Karel's avatar fietszwerver schreef:

    mogge Suske
    zal vast mooi worden
    maar inderdaad je moet geen datum vast leggen 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.