Obama is op Cuba geland.
Twitter bestaat 10 jaar
en vandaag begint de lente.
Het weekend zit er op.
Enkele dagen vol afwisseling :
Vrijdagnamiddag naar het afscheid van de oude en kennismaking met de nieuwe burgemeester geweest en om de dag af te sluiten enkele uurtjes karate, zonder burgemeesters wel te verstaan. Op de foto ziet u twee bevallige collega’s klaar voor een spelletje “Hoger Lager” met de burgervaders.
Zaterdag traditioneel boodschappendag en om de dag te eindigen een eenvoudige doch voedzame maaltijd in de hier op de blog beruchte frituur. Het was weer eens een uitputtende avond.
https://flic.kr/p/FkH6Xp
Zondag met Grote Muis op de koffie geweest bij Kleine mama terwijl de kleintjes hier genaamd Grote Baas en Kleine Muis gewapend met hun bikini het zwembad gingen onveilig maken.
Deze zondag eindigde in mineur met de opname van onze dochter die momenteel door een diep dal gaat.
Of ik hier veel zal posten of op bezoek komen bij jullie hangt af van de situatie hier.
Groetjes.
🙂

Sterkte !
LikeGeliked door 1 persoon
Schöner Test ich wünsche dir einen schönen Dienstag lieber Gruß Gislinde
LikeGeliked door 1 persoon
De VS en Cuba. Wie had dat ooit gedacht, maar ja, Amerika dringt zich overal op. Tweeten doe ik echter zelden.
LikeGeliked door 1 persoon
Ai Suske, dat is wel heel slecht nieuws hé, wat een eerder leuk weekend was eindigde in mineur… Hopelijk kruipt je lieve dochter snel uit het dal zodat jullie het allemaal wat makkelijker zullen krijgen. STERKTE!!!
LikeGeliked door 1 persoon
heel veel sterkte voor jullie, suske en veel liefde voor dochterlief!
LikeGeliked door 1 persoon
De maandag is er wereld nieuws en het weekend heb je eigen nieuws gemaakt.
Heel veel sterkte met je dochter, is niet makkelijk. Hans
LikeLike
Een weekend van uiterste hier…. de Monday blues waren ook niet mis….
We zien je langs komen, of niet… sterkte in elk geval.
LikeGeliked door 1 persoon
Een weekend met van alles wat, maar zoals het geëindigd zou niet moeten.
Sterkte met alles.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een vervelend eind van het weekeind, ik hoop dat men haar kan helpen om uit dat diepe dal te klimmen. het moet heer erg zijn voor ouders om het gevoel te hebben je kind niet te kunnen bereiken! Sterkte!
LikeGeliked door 1 persoon
niet leuk om zo je weekend te moeten eindigen, veel sterkte voor jullie
LikeGeliked door 1 persoon
Heel veel sterkte voor je dochter en voor jullie… dat hakt er in….
LikeGeliked door 1 persoon
oh, da’s heel wat minder, dat einde…
Ik wens je dochter en jullie veel sterkte toe!
LikeGeliked door 1 persoon
Heel veel sterkte, Suske. Als iets je kind raakt, raakt het de ouders dubbel… Maak je maar niet druk om “tegenbezoekjes.”
Lieve groet
LikeGeliked door 1 persoon
Je eindigd met een minder goed bericht.
Maar als gezin zijn jullie sterk en komen er wel weer uit.
Sterkte en beterschap voor je dochter
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte met dochterlief!!
Denk om jezelf en alles thuis.
Blogjes lopen niet weg hoor!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid toe… Zo moet een weekend niet eindigen.
LikeGeliked door 1 persoon
Een jammerlijk einde van dit weekeinde. Ik wens je dochter alle goeds, liefs en vooral: beterschap. En dat geldt natuurlijk ook voor jou en Greet.
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte thuis
Bemoedigende groet,
LikeGeliked door 1 persoon
dat een best mooi en leuk weekend zo moet eindigen is vreselijk
ik wens jou en je gezinnetje sterkte
alles andere maar op een laag pitje
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte jongen. Dat laatste hakt er zeker in. Denk vooral aan jullie zelf. Wij wachten wel.
Love As Always
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon