Vinde gij haar gat niet te dik ?

Deze morgen aan de ontbijttafel :

Ik heb een nieuwe rok gekocht laat Annie weten.
Ja, met het geld dat ik eerlijk verdiend heb met het stropen moppert nonkel Juul.
Het zal weer op wat lijken sneert buurvrouw Erna.
Ik denk dat het je zal staan zegt Oldman.
Laat maar eens zien reageert Bieke.
Ik ben ook benieuwd bedenkt Flip.
Laten we het aan Clement Peerens vragen weet Hans.

Voor de liefhebbers en de kenners onder jullie de min of meer “make of” van deze klassieker uitgelegd door niemand minder dan Clement Peerens himself die tevens een kennis is van nonkel Juul.

Na dit educatief intermezzo wens ik jullie een fijne (werk)week en alvast tot de volgende Bankshow bij Hans Bank.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

11 Responses to Vinde gij haar gat niet te dik ?

  1. Of ik er echt wijzen van geworden ben …? Nee, dat geloof ik niet. Maar het was wel een vermakelijk stukje.

    Like

  2. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    De uitleg kwam maar of het nu duidelijk is ?

    Like

  3. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    met interessante uitleg Suske

    Like

  4. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Het is maar hoe je er naar kijkt. Dit is voor mij een stevig gat, ene waar je wel eens een klap op kunt geven…

    Like

  5. Yova's avatar Yova schreef:

    Rokje ziet goed uit. Leuke foto. Muziek moet wel erg van houden. Maar ik kennen hun helemaal niet. Nu lekker genieten met de mooie weer.

    Like

  6. ms's avatar ms schreef:

    Ik zou zoiets nooit aan een man vragen. Ik ondervond dat hun hersencellen niet op dat soort vragen ingesteld zijn.

    Like

  7. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske

    Annie ziet er prima uit in dat mooie rooie rokje hoor
    ik heb nooit geweten dat er een wereldkampioen wielrennen een drummer in die band was 🙂

    geniet de dag

    Like

  8. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Blijft leuk. Ik zing het – en vraag het – nog soms als ik onzeker ben over mijn outfit. 😬😁

    Like

  9. John's avatar John schreef:

    Een gat kan niet dik zijn volgens mij, een achterwerk daarentegen. 😆
    Lekker muziekje. Jammer van de taal. In Engels was het zoveel beter geweest.

    Like

  10. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Ziet er leuk uit op de foto althans. Wil hoor ook wel bekijken 😋

    Aum Shanti

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.