
Deze morgen aan de ontbijttafel :
Ik heb een nieuwe rok gekocht laat Annie weten.
Ja, met het geld dat ik eerlijk verdiend heb met het stropen moppert nonkel Juul.
Het zal weer op wat lijken sneert buurvrouw Erna.
Ik denk dat het je zal staan zegt Oldman.
Laat maar eens zien reageert Bieke.
Ik ben ook benieuwd bedenkt Flip.
Laten we het aan Clement Peerens vragen weet Hans.
Voor de liefhebbers en de kenners onder jullie de min of meer “make of” van deze klassieker uitgelegd door niemand minder dan Clement Peerens himself die tevens een kennis is van nonkel Juul.
Na dit educatief intermezzo wens ik jullie een fijne (werk)week en alvast tot de volgende Bankshow bij Hans Bank.

mooie rok, een meisje mag wat rondingen hebben, en ik zie dat liever in zo’n rokje dan in zo’n lipleesbroek
Een @-<- voor je.
LikeGeliked door 1 persoon
Haha kostelijk .. 😛
LikeGeliked door 1 persoon
Oma en Hans kijken op afstand mee en knikken zeer tevreden een schone gat. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het logBankje voor de volgende show. De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Het zijn een paar lolbroeken !
LikeGeliked door 1 persoon
De muziek is lekker pittig. Of dat ook geldt voor de tekst weet ik niet, want ik kan niet alles volgen. 😂
LikeLike
Of ik er echt wijzen van geworden ben …? Nee, dat geloof ik niet. Maar het was wel een vermakelijk stukje.
LikeGeliked door 1 persoon
De uitleg kwam maar of het nu duidelijk is ?
LikeGeliked door 1 persoon
met interessante uitleg Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Het is maar hoe je er naar kijkt. Dit is voor mij een stevig gat, ene waar je wel eens een klap op kunt geven…
LikeGeliked door 1 persoon
Rokje ziet goed uit. Leuke foto. Muziek moet wel erg van houden. Maar ik kennen hun helemaal niet. Nu lekker genieten met de mooie weer.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik zou zoiets nooit aan een man vragen. Ik ondervond dat hun hersencellen niet op dat soort vragen ingesteld zijn.
LikeLike
mogge Suske
Annie ziet er prima uit in dat mooie rooie rokje hoor
ik heb nooit geweten dat er een wereldkampioen wielrennen een drummer in die band was 🙂
geniet de dag
LikeLike
Blijft leuk. Ik zing het – en vraag het – nog soms als ik onzeker ben over mijn outfit. 😬😁
LikeLike
Een gat kan niet dik zijn volgens mij, een achterwerk daarentegen. 😆
Lekker muziekje. Jammer van de taal. In Engels was het zoveel beter geweest.
LikeLike
Ziet er leuk uit op de foto althans. Wil hoor ook wel bekijken 😋
Aum Shanti
LikeLike
hoor=haar
LikeLike