Vinde gij haar gat niet te dik ?

Deze morgen aan de ontbijttafel :

Ik heb een nieuwe rok gekocht laat Annie weten.
Ja, met het geld dat ik eerlijk verdiend heb met het stropen moppert nonkel Juul.
Het zal weer op wat lijken sneert buurvrouw Erna.
Ik denk dat het je zal staan zegt Oldman.
Laat maar eens zien reageert Bieke.
Ik ben ook benieuwd bedenkt Flip.
Laten we het aan Clement Peerens vragen weet Hans.

Voor de liefhebbers en de kenners onder jullie de min of meer “make of” van deze klassieker uitgelegd door niemand minder dan Clement Peerens himself die tevens een kennis is van nonkel Juul.

Na dit educatief intermezzo wens ik jullie een fijne (werk)week en alvast tot de volgende Bankshow bij Hans Bank.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 Responses to Vinde gij haar gat niet te dik ?

  1. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    mooie rok, een meisje mag wat rondingen hebben, en ik zie dat liever in zo’n rokje dan in zo’n lipleesbroek

    Een @-<- voor je.

    Geliked door 1 persoon

  2. Henry Blankvoort's avatar Henry Blankvoort schreef:

    Haha kostelijk .. 😛

    Geliked door 1 persoon

  3. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Oma en Hans kijken op afstand mee en knikken zeer tevreden een schone gat. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het logBankje voor de volgende show. De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  4. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Het zijn een paar lolbroeken !

    Geliked door 1 persoon

  5. Jetskefotografie's avatar Jetskefotografie schreef:

    De muziek is lekker pittig. Of dat ook geldt voor de tekst weet ik niet, want ik kan niet alles volgen. 😂

    Like

  6. Of ik er echt wijzen van geworden ben …? Nee, dat geloof ik niet. Maar het was wel een vermakelijk stukje.

    Geliked door 1 persoon

  7. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    De uitleg kwam maar of het nu duidelijk is ?

    Geliked door 1 persoon

  8. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    met interessante uitleg Suske

    Geliked door 1 persoon

  9. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Het is maar hoe je er naar kijkt. Dit is voor mij een stevig gat, ene waar je wel eens een klap op kunt geven…

    Geliked door 1 persoon

  10. Yova's avatar Yova schreef:

    Rokje ziet goed uit. Leuke foto. Muziek moet wel erg van houden. Maar ik kennen hun helemaal niet. Nu lekker genieten met de mooie weer.

    Geliked door 1 persoon

  11. ms's avatar ms schreef:

    Ik zou zoiets nooit aan een man vragen. Ik ondervond dat hun hersencellen niet op dat soort vragen ingesteld zijn.

    Like

  12. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske

    Annie ziet er prima uit in dat mooie rooie rokje hoor
    ik heb nooit geweten dat er een wereldkampioen wielrennen een drummer in die band was 🙂

    geniet de dag

    Like

  13. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Blijft leuk. Ik zing het – en vraag het – nog soms als ik onzeker ben over mijn outfit. 😬😁

    Like

  14. John's avatar John schreef:

    Een gat kan niet dik zijn volgens mij, een achterwerk daarentegen. 😆
    Lekker muziekje. Jammer van de taal. In Engels was het zoveel beter geweest.

    Like

  15. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Ziet er leuk uit op de foto althans. Wil hoor ook wel bekijken 😋

    Aum Shanti

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.