
Eerst en vooral dankuwel voor de verjaardagswensen. Ik kan weer een jaar verder, hoop ik toch.
Gisteren zondag even langs geweest bij mijn moeder. Ik heb haar laten telefoneren met mijn GSM. Een neef die in Antwerpen woont wou haar nog eens horen. Blijkbaar had hij geprobeerd te telefoneren met haar via haar telefoon, maar tevergeefts. Nu lukte het natuurlijk wel. Het was duidelijk dat dit gesprek lastig was voor mijn moeder. Concentratieproblemen of wat dan ook ? Geen idee. Toch was ze blij hem en zijn vrouw nog eens te horen.
Nadien zijn Eva en ik even langs geweest bij een oude bekende en haar gezin. Het was van augustus geleden dat we elkaar nog gezien of gehoord hadden. Vorige week liet de dame plots iets van zich horen. Eén van de dochtertjes was blij Eva terug te zien. Beiden knutselen graag en dat deden ze weer eens samen. Afgesproken dat we regelmatig even binnen zullen wippen.
Voor deze week voorspellen ze echt lenteweer met temperaturen van 12 à 13 graden. Geniet ervan zou ik zeggen.
Groetjes.
🙂

Ik ben wat laat, maar nog een fijne verjaardag en een goede gezondheid 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
dankuwel.
LikeGeliked door 1 persoon
***Ontkurkt een fles op jouw gezondheid*** 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Cheers !
LikeGeliked door 1 persoon
Een tompoes smaakt altijd!
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn dat je je moeder met e GSM kon helpen.
Voor Eva ook leuk om op bezoek te komen waar men naar je terug verlangt.
Oma heeft je in de verjaardagkalender geschreven en je krijgt nog een plaatje aangeboden in de BankShow. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
goed van jou om naar je moeder te gaan al was ze zich misschien niet meer bewust van je verjaardag.
zelf ging ik, als ik jarig was, elk jaar met bloemen naar mijn moeder, ik vond dat zij mee met mij jarig was en ik ben nog altijd blij dat ik dat deed.
LikeGeliked door 1 persoon
Ze heeft het inderdaad niet over mijn verjaardag gehad.
LikeLike
Dat gebakje lust ik ook wel, al noemden wij dat een glaceeke. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet jij ook maar en zo’n tompoes lust ik ook!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is genieten met het zachte weer en zonnetje
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk dat je dat allemaal doet voor je moede
LikeGeliked door 1 persoon
Ook beter voor de rekening en de warmte in huis als het buiten wat warmer wordt…
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Wat lief
LikeGeliked door 1 persoon
Nog een late verjaardagswens. Ik had je verjaardag blijkbaar gemist.
LikeGeliked door 1 persoon
contacten hernieuwen
heel positief Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Toch mooi dat je je moeder heeft hebt laten delen in de feestvreugde. En dan nog een telefonische verrassing voor je moeder ook. Mooi!
LikeGeliked door 1 persoon
tof dat ze hun stem herkende
Jaja alleszins morgen en woensdag lente
LikeGeliked door 1 persoon
De auto is hier nog wit, maar dat zal niet lang duren. De lucht is blauw en de zon schijnt al. Laat dat warme weer maar komen.
LikeGeliked door 1 persoon
Je nieuwe jaar goed begonnen dus. Ga zo door.
LikeLike
Hier is het al helemaal open, wel nog een graadje vorst…
LikeGeliked door 1 persoon
Toch lief van jou toch weer eens te bezoeken. Nu moet je weer jaar wachten dat weer jarig bent. Leuke foto. Lekker tompoes om te eten. Ieder geval jullie hebben leuk gehad. Leuk ook eens bekende tegen kwam. Fijne dag.
LikeLike
Wat lief dat je dat toch doet voor je moeder. Een mens probeert alles om ze blij te maken. En zo te lezen heb je niet alleen haar blij gemaakt met je bezoekje!
LikeGeliked door 2 people
ik ga al genieten, want donderdag begint het weer te regenen
.En vriendschappen terug oppakken kan ook zeer leuk zijn, zeker voor eva
@->-
LikeGeliked door 2 people
mogge Suske
ja jij kan weer een jaar wachten op je verjaardag
ik ben alle dagen jarig als ik wakker wordt 😁
voor je moeder geen baan als telefoniste dus , hoeft ook niet , zij is ook met pensioen
bekenden treffen is meestal erg fijn
geniet de dag
LikeLike
Altijd fijn om oude bekenden terug tegen te komen of te horen.
LikeGeliked door 1 persoon