Opgeruimd staat netjes !

Gisteren dinsdag heb ik voor de eerste keer dit jaar naar het containerpark gereden. De zin om één en ander op te ruimen was er. Het was er ook het weer voor. Dan maar de spreekwoordelijke koe bij de spreekwoordelijke horens genomen. Auto vol met papier, karton, piepschuim, wat kapotte electro, een TL lamp en weg er mee.

Veel volk was er niet op het containerpark. Zo had ik in no time alles in de daarvoor bestemde containers of bakken gedeponeerd.

Als het weer kriebelt is dat niet erg. Er ligt nog genoeg spullen te wachten die weg mogen.

Fijne woensdag.

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to Opgeruimd staat netjes !

  1. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Hier ook nog veel dat ligt te wachten om naar het containerpark gevoerd te worden. Ik doe dat gewoonlijk op afspraak, wat voor mij helpt als ‘stok achter de deur’.

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Bruikbaar spul gaat hier altijd naar de kringloopwinkels in de omgeving. De rest kan in diverse containers. Dat scheelt heel wat ritjes naar de grofvuil-stort…

    Geliked door 1 persoon

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    het weer is grijs en grauw, mijn dadendrang om op te ruimen staan on hold.
    ik wacht op lichte, zonnige dagen die mij een lentegevoel kunnen geven.

    Geliked door 1 persoon

  4. Flavie's avatar Flavie schreef:

    Opnieuw ruimte voor meer rommel… een mens heeft nogal wat gerief he!

    Geliked door 1 persoon

  5. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    weer plaats voor nieuw afval 😉

    Geliked door 1 persoon

  6. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik ben ook altijd blij als alles weg is
    Een @->- voor U.

    Geliked door 1 persoon

  7. marylou's avatar marylou schreef:

    Altijd blij als ik de klus geklaard heb

    Like

  8. ms's avatar ms schreef:

    Mijn opruimkriebels zeggen dat ze op warmer weer wachten.

    Geliked door 1 persoon

  9. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Gelukkig hebben de opruimkriebels weinig vat op mij.

    Geliked door 1 persoon

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Zijn de voorjaarskriebels dat je aan het opruimen bent gegaan. Hans

    Geliked door 1 persoon

  11. bertjens's avatar bertjens schreef:

    Opruimen is plaats maken.

    Geliked door 1 persoon

  12. Ja, er komt een moment dat je even moet doorpakken. En meestal dient dat moment zichzelf aan.

    Geliked door 1 persoon

  13. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Soms is het eens nodig…!

    Geliked door 1 persoon

  14. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Een mens kan aardig wat rommel verzamelen…

    Geliked door 1 persoon

  15. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    als het te veel wordt Suske, moet je wel

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  16. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Altijd fijn als het weg is !

    Geliked door 1 persoon

  17. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat opruimen blijft terug komen hè

    Like

  18. די מריו's avatar די מריו schreef:

    soms is het goed om even op te ruimen. En dan meteen maar echt weg ook.

    Love As Always
    Dimario

    Like

  19. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Af en toe, is dat echt wel nodig Suske.

    Geliked door 1 persoon

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    je goede daad weer gedaan Suske

    Like

  21. John's avatar John schreef:

    Hier komen ze papier en karton ophalen. Wel zo makkelijk. Veel troep hebben wij niet trouwens. Alles wordt opgeruimd als het weg moet. Hooguit kringloop spullen eens in de zoveel tijd.

    Geliked door 1 persoon

  22. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Ja op de duur begint het zich op te stapelen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.