Deze week zit er weer op. De maand oktober bijna ook.
Volgende week is het hier herfstvakantie voor de schoolgaande jeugd. Dat betekent veel spelen binnen en buiten. Altijd beter dan heel de tijd met tablet bezig te zijn.

Voor de liefhebbers van griezelen is het weer een aangename periode van het jaar. Halloween vieren en griezelfilmpje kijken dus. De pompoenen versieren de huizen en het straatbeeld.

Ook gaan we weer op winteruur dit weekend. Kunnen we een uur langer slapen of wat dan ook. Geniet in ieder geval van dit extra uur.

Laat ik jullie een fijne zaterdag annex weekend wensen Morgen zijn we er weer met vlaamsche muziek op zondag.
Groetjes.
🙂

Met Halloween hen ik vrijwel niks, maar met pompoenen….zeker als ze stevig zijn en in de etalage liggen….:)
LikeGeliked door 1 persoon
Serieuze pompoenen 🎃
LikeGeliked door 1 persoon
De laatste foto is wel erg verleidelijk, maar ik vrees het ergste als je daar mee weggaat.
LikeGeliked door 1 persoon
inderdaad , zo’n grote pompoenen :o)
.Een @->- voor u.
LikeGeliked door 1 persoon
Als je met zulke pompoenen moet rondlopen zal de rugpijn opduiken
LikeGeliked door 1 persoon
Pompoenen in alle maten ! 🙂 Prettige dagen!
LikeGeliked door 1 persoon
Hier zit de herfstvakantie erop…hoop dat jullie net zo’n mooi weer krijgen.
Dat nodigt uit om erop uit te trekken.
LikeGeliked door 1 persoon
De zaterdag is en blijft de leukste dag!
LikeGeliked door 1 persoon
Hier was het deze herfstvakantie maar de pompoenen zijn hier een maatje kleiner. slecht pompoenen jaar.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat heksje onderaan mag mij wel eens bang komen maken! 😉
Betoverd heeft ze me al! 😀
Fijn weekend !
LikeGeliked door 1 persoon
Eigenlijk ben ik wel blij dat de pompoenen hier in het noorden een stukje kleiner zijn. Ik heb aan een handjevol wel genoeg. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Amai wat een pompoenen!
LikeGeliked door 1 persoon
Ja dat zijn echt wel grote pompoenen:-)
LikeGeliked door 1 persoon
genoeg te beleven dus Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja er is genoeg te doen en te genieten , dus maakt het moe , komt dat extra uurtje slapen wel van pas
fijn weekend groet
LikeGeliked door 1 persoon