Zat er dat nu opeens iemand of iets naar binnen te gluren door ons keukenvenster. Hij of zij was duidelijk van het mooie herfstweer aan het genieten.

Dan maar proberen een foto te nemen van dit wezentje met de smartphone. Het is nog redelijk gelukt ook vind ik zelf.
Geniet van deze mooie herfstige woensdag. Niet vergeten de matras te keren of de week in twee te zagen.
Groetjes.
🙂

Goed gelukt hoor! Hier zie ik meer van die spinnen met lange poten. Ook niet bepaald mijn lievelingsdieren!
LikeGeliked door 1 persoon
Is inderdaad een prachtige foto geworden van deze gezellige bezoeker!
LikeGeliked door 1 persoon
Behoorlijk geslaagd! Toevallig was er onlangs op tv een item te zien over dichtbij fotografie waarbij je de kleinste diertjes levensgroot op beeld kreeg. Kon je via een microscoop doen waarop je gewoon de lens van je smartphone legde voor zeer spectaculaire beelden. Die natuur is prachtig. Zelfs in de achtertuin…
LikeGeliked door 1 persoon
nee niet mijn maatjes deze spinnen of gelijk welke andere spinnen
maar goed gelukt met de phone
LikeGeliked door 1 persoon
als ze maar aan de buitenkant zitten is het goed voor me
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dagelijks druk bezig, zo hoort het ook en dat is goed.
LikeGeliked door 1 persoon
Foto goed gelukt
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, mooie foto! Hier mogen ze ook niet binnen, dan lopen ze een kans geplet te worden door de vliegenmepper!
LikeGeliked door 1 persoon
Zijn familie zit hier ook voor het raam en zoeken kiertjes om naar binnen te glippen. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
pracht foto van een prachtige spin Suske
ik zag hier al enkele griezelen hihihi
LikeGeliked door 1 persoon
Een knap beestje. Ja waar is de tijd van het keren van de matras.
LikeGeliked door 1 persoon
Het leverde in ieder geval een mooie foto op.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie gedetailleerde foto. Meer dan geslaagd.
LikeGeliked door 1 persoon
Het is een zij. Ze zal haar partner(s) al opgepeuzeld hebben. Tja, zo zijn die vrouwen éé. 🙂
Als ze blijft gluren, zou ik zeggen: bel de politie! Maar ja, je hebt haar ook ongevraagd gefotografeerd. Straks doet zij jou een proces aan.
Vriendelijke groet
LikeGeliked door 1 persoon
Hollywoodspin. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi modelletje… 🙂
LikeLike
Wat een knapperd had jij op visite.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Zó knap had ik die foto met mijn smartphone niet kunnen maken. Ik fotografeer nog altijd liever met mijn camera.
LikeLike
Zó groot hoef ik ze eigenlijk niet, maar inderdaad een goed gelukte foto.
LikeGeliked door 1 persoon
Fotogeniek beestje!
LikeGeliked door 1 persoon
Prachtige beesten!
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie foto!
LikeGeliked door 1 persoon
Vreemde bezoekers hou jij er op na…
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is zeker goed gelukt! Mooie foto!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is zeker goed gelukt Suske, hier doe je veel vrouwen een groot plezier mee.
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, ik heb niks met spinnen.
LikeGeliked door 1 persoon
Zolang die buiten blijft…brrr
LikeLike
Nuttige diertje maar liefst ook buiten blijven.
Anders moet ik weer met een potje een klopjacht houden om het terug buiten te krijgen 😊
Aum Shanti
LikeLike
Liever buiten dan binnen:-)
LikeLike
Brrr.. zolang ze maar buiten blijven vind ik het goed… maar zó groot hoef ik ze niet te zien hoor!
LikeGeliked door 1 persoon