Karaoke !

Afgelopen zaterdag was er karaoke in het buurthuis Opstap. Samen met Eva trok ik er heen om even van de sfeer te proeven.

Er was al volop ambiance toen we er binnen stapten. Na wat heen en weer gepraat wou Shania samen met me een liedje zingen. Genzien ik nog lied nog artiest ken en er geen tekst van het lied verscheen was het een afgang.

Eva

Eva wou ook eens met me. Gelukkig een lied dat ik wel een beetje ken en waarvan ik de tekst kon meevolgen op het scherm.

Een zangcarrière zit er voor mij niet in. Shania maakte een film van mijn optreden. Aanklikken is dus op eigen risico.

Fijne dag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

27 Responses to Karaoke !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Het voornaamste is dat het plezant was en jullie je geamuseerd hebben.
    Knap gedaan.

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Er zijn zelfs zangers en zangeressen waarvan ik het talent niet kan ontdekken terwijl ze toch door anderen worden bewonderd…:)

    Geliked door 1 persoon

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    van zingen word je gelukkig en gelukkig houden de gelukshormonen geen rekening met een valse noot min of meer.

    Geliked door 1 persoon

  4. je hebt het goed gedaan. Het voornaamste is dat je er plezier aan beleefde!

    Geliked door 1 persoon

  5. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Dat is heel gezellig en leuk, ik zou dit niet hebben willen missen.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Ik heb het zingen via YT meegekregen, was een verrassing. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Je hebt je dapper geweerd! En het was niet vals dus een ruime voldoende hoor.

    Geliked door 1 persoon

  8. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Durven is al de helft van het spel.. en jullie durfden.. leuk toch?.. ambiance!

    Geliked door 1 persoon

  9. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ja.. dat heb je goed gedaan. Ik ben trots op je.

    Love As Alwyas
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  10. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Er staat je nog een carrière te wachten samen met je dochter!

    Geliked door 1 persoon

  11. omabaard's avatar omabaard schreef:

    En dat risico heb ik genomen. En nog geapprecieerd ook. Vader en dochter aan de zang👍

    Geliked door 1 persoon

  12. Ik neem je mee….naar buurthuis Opstap. Gezellige boel daar! Jullie zijn een mooi duo.

    Geliked door 1 persoon

  13. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Ik heb een naam voor jullie duo: Suske en Wiske! 🙂

    Vriendelijke groet

    Geliked door 1 persoon

  14. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Een nieuw duo! 😉
    Enfin, jullie hebben het geprobeerd en dat is al heel wat.

    Geliked door 1 persoon

  15. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Dat is durven… 🙂
    Applaus waard.

    Geliked door 1 persoon

  16. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Als er niemand zou gaan zingen blijft het saai.
    Knap hoor hoe jullie daar als duo staan 🙂

    Geliked door 1 persoon

  17. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Jullie durven en dat is al een applaus waard
    Goed gedaan

    Geliked door 1 persoon

  18. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    zelf zou ik dit niet aandurven Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  19. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Daar zou ik nog niet eens durven aan beginnen. Knap hoor.

    Geliked door 1 persoon

  20. Jullie deden het samen lang niet verkeerd. Het was een flitsend optreden met al dat licht.

    Geliked door 1 persoon

  21. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    LOL. Ik vind dat je het knap doet Suske!

    Like

  22. ms's avatar ms schreef:

    Goeie morgen! Dat vereist durf! Ik zou er niet aan beginnen.

    Geliked door 1 persoon

  23. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Het originele lied vind ik erg mooi.

    Geliked door 1 persoon

  24. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ja het is de gezelligheid dat telt , we kunnen niet allemaal top artiesten zijn hé 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  25. John's avatar John schreef:

    Ik ken dat liedje niet eens dus het is maar goed dat ik niet aanwezig was en moest zingen. Karaoke is wel echt leuk. Het maakt de boel gezellig.

    Geliked door 1 persoon

  26. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Och, als het maar gezellig was…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.