De bezoeker !

Zat er dat nu opeens iemand of iets naar binnen te gluren door ons keukenvenster. Hij of zij was duidelijk van het mooie herfstweer aan het genieten.

Dan maar proberen een foto te nemen van dit wezentje met de smartphone. Het is nog redelijk gelukt ook vind ik zelf.

Geniet van deze mooie herfstige woensdag. Niet vergeten de matras te keren of de week in twee te zagen.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

30 Responses to De bezoeker !

  1. Goed gelukt hoor! Hier zie ik meer van die spinnen met lange poten. Ook niet bepaald mijn lievelingsdieren!

    Geliked door 1 persoon

  2. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Is inderdaad een prachtige foto geworden van deze gezellige bezoeker!

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Behoorlijk geslaagd! Toevallig was er onlangs op tv een item te zien over dichtbij fotografie waarbij je de kleinste diertjes levensgroot op beeld kreeg. Kon je via een microscoop doen waarop je gewoon de lens van je smartphone legde voor zeer spectaculaire beelden. Die natuur is prachtig. Zelfs in de achtertuin…

    Geliked door 1 persoon

  4. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    nee niet mijn maatjes deze spinnen of gelijk welke andere spinnen
    maar goed gelukt met de phone

    Geliked door 1 persoon

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    als ze maar aan de buitenkant zitten is het goed voor me
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  6. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, dagelijks druk bezig, zo hoort het ook en dat is goed.

    Geliked door 1 persoon

  7. marylou's avatar marylou schreef:

    Foto goed gelukt

    Geliked door 1 persoon

  8. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Ja, mooie foto! Hier mogen ze ook niet binnen, dan lopen ze een kans geplet te worden door de vliegenmepper!

    Geliked door 1 persoon

  9. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Zijn familie zit hier ook voor het raam en zoeken kiertjes om naar binnen te glippen. Hans

    Geliked door 1 persoon

  10. Karel's avatar Karel schreef:

    pracht foto van een prachtige spin Suske
    ik zag hier al enkele griezelen hihihi

    Geliked door 1 persoon

  11. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Een knap beestje. Ja waar is de tijd van het keren van de matras.

    Geliked door 1 persoon

  12. John's avatar John schreef:

    Het leverde in ieder geval een mooie foto op.

    Geliked door 1 persoon

  13. ms's avatar ms schreef:

    Mooie gedetailleerde foto. Meer dan geslaagd.

    Geliked door 1 persoon

  14. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Het is een zij. Ze zal haar partner(s) al opgepeuzeld hebben. Tja, zo zijn die vrouwen éé. 🙂
    Als ze blijft gluren, zou ik zeggen: bel de politie! Maar ja, je hebt haar ook ongevraagd gefotografeerd. Straks doet zij jou een proces aan.

    Vriendelijke groet

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Hollywoodspin. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  16. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Mooi modelletje… 🙂

    Like

  17. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Wat een knapperd had jij op visite.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  18. Zó knap had ik die foto met mijn smartphone niet kunnen maken. Ik fotografeer nog altijd liever met mijn camera.

    Like

  19. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Zó groot hoef ik ze eigenlijk niet, maar inderdaad een goed gelukte foto.

    Geliked door 1 persoon

  20. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Fotogeniek beestje!

    Geliked door 1 persoon

  21. VlinderFladdert's avatar Motyl_1960 schreef:

    Prachtige beesten!

    Geliked door 1 persoon

  22. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Vreemde bezoekers hou jij er op na…

    Geliked door 1 persoon

  23. Dat is zeker goed gelukt! Mooie foto!

    Geliked door 1 persoon

  24. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Dat is zeker goed gelukt Suske, hier doe je veel vrouwen een groot plezier mee.

    Geliked door 1 persoon

  25. marieclaire's avatar marieclaire schreef:

    Ach, ik heb niks met spinnen.

    Geliked door 1 persoon

  26. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zolang die buiten blijft…brrr

    Like

  27. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Nuttige diertje maar liefst ook buiten blijven.
    Anders moet ik weer met een potje een klopjacht houden om het terug buiten te krijgen 😊

    Aum Shanti

    Like

  28. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Liever buiten dan binnen:-)

    Like

  29. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Brrr.. zolang ze maar buiten blijven vind ik het goed… maar zó groot hoef ik ze niet te zien hoor!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.