Afgelopen zaterdag was er karaoke in het buurthuis Opstap. Samen met Eva trok ik er heen om even van de sfeer te proeven.

Er was al volop ambiance toen we er binnen stapten. Na wat heen en weer gepraat wou Shania samen met me een liedje zingen. Genzien ik nog lied nog artiest ken en er geen tekst van het lied verscheen was het een afgang.

Eva wou ook eens met me. Gelukkig een lied dat ik wel een beetje ken en waarvan ik de tekst kon meevolgen op het scherm.
Een zangcarrière zit er voor mij niet in. Shania maakte een film van mijn optreden. Aanklikken is dus op eigen risico.
Fijne dag.
🙂

Het voornaamste is dat het plezant was en jullie je geamuseerd hebben.
Knap gedaan.
LikeGeliked door 1 persoon
Er zijn zelfs zangers en zangeressen waarvan ik het talent niet kan ontdekken terwijl ze toch door anderen worden bewonderd…:)
LikeGeliked door 1 persoon
van zingen word je gelukkig en gelukkig houden de gelukshormonen geen rekening met een valse noot min of meer.
LikeGeliked door 1 persoon
je hebt het goed gedaan. Het voornaamste is dat je er plezier aan beleefde!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is heel gezellig en leuk, ik zou dit niet hebben willen missen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb het zingen via YT meegekregen, was een verrassing. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Je hebt je dapper geweerd! En het was niet vals dus een ruime voldoende hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
Durven is al de helft van het spel.. en jullie durfden.. leuk toch?.. ambiance!
LikeGeliked door 1 persoon
Ja.. dat heb je goed gedaan. Ik ben trots op je.
Love As Alwyas
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Er staat je nog een carrière te wachten samen met je dochter!
LikeGeliked door 1 persoon
En dat risico heb ik genomen. En nog geapprecieerd ook. Vader en dochter aan de zang👍
LikeGeliked door 1 persoon
Ik neem je mee….naar buurthuis Opstap. Gezellige boel daar! Jullie zijn een mooi duo.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb een naam voor jullie duo: Suske en Wiske! 🙂
Vriendelijke groet
LikeGeliked door 1 persoon
Een nieuw duo! 😉
Enfin, jullie hebben het geprobeerd en dat is al heel wat.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is durven… 🙂
Applaus waard.
LikeGeliked door 1 persoon
Als er niemand zou gaan zingen blijft het saai.
Knap hoor hoe jullie daar als duo staan 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Jullie durven en dat is al een applaus waard
Goed gedaan
LikeGeliked door 1 persoon
zelf zou ik dit niet aandurven Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Daar zou ik nog niet eens durven aan beginnen. Knap hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
Jullie deden het samen lang niet verkeerd. Het was een flitsend optreden met al dat licht.
LikeGeliked door 1 persoon
LOL. Ik vind dat je het knap doet Suske!
LikeLike
Goeie morgen! Dat vereist durf! Ik zou er niet aan beginnen.
LikeGeliked door 1 persoon
Het originele lied vind ik erg mooi.
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk is dat!
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ja het is de gezelligheid dat telt , we kunnen niet allemaal top artiesten zijn hé 🙂
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken dat liedje niet eens dus het is maar goed dat ik niet aanwezig was en moest zingen. Karaoke is wel echt leuk. Het maakt de boel gezellig.
LikeGeliked door 1 persoon
Och, als het maar gezellig was…
LikeGeliked door 1 persoon