Zonnepanelen !

Onlangs beslisten we om zonnepanelen te laten installeren.

Normaal gezien ging het nog een tijdje duren vooraleer wij aan de beurt waren, maar een andere klant was uitgevallen. Had iets te maken met zijn bank en de centen.

Dus was de firma bij ons vlugger dan voorzien.

Nu genieten van de voordelen die deze panelen ons schenken.

Fijne dag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

36 Responses to Zonnepanelen !

  1. Goed bezig met die zonnepanelen!

    Geliked door 1 persoon

  2. marylou's avatar marylou schreef:

    Ik ben te oud om die investering nog te doen

    Geliked door 1 persoon

  3. doriske's avatar doriske schreef:

    de lelijkheid ervan weerhoud me om er ook te laten placeren.

    Geliked door 1 persoon

    • Suskeblogt's avatar Suskeblogt schreef:

      De onze zijn aan de achterkant van het dak geplaatst. Niemand die ze ziet vanop straat.

      Like

      • doriske's avatar doriske schreef:

        ik laat geen leggen puur voor mezelf, de achterkant van mijn dak is zuid gericht, dus ideaal voor zonnepanelen, maar ik leef meer in mijn tuin dan op straat en zou echt niet tegen die lelijkheid kunnen. ik besef dat ik op die manier niet meewerk aan een schoner milieu maar aan een esthetische omgeving.

        Geliked door 1 persoon

      • Suskeblogt's avatar Suskeblogt schreef:

        Bij ons liggen ze ook aan de zuidkant, maar door de uitbouw van onze keuken kunnen we ze bijna niet zien. Trouwens wordt je die dingen vroeg of laat gewoon om te zien.

        Like

  4. Over die investering zal je wel niet te klagen hebben!

    Geliked door 1 persoon

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    we zitten hier al maanden op prijzen te wachten
    succes ermee
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  6. Yova's avatar Yova schreef:

    Je bent al bezig met zonnepanelen te doen. Heel goed van je. Laat maar hopen veel zon komt. Heel verstandig!!

    Geliked door 1 persoon

  7. terrebel's avatar terrebel schreef:

    Veel plezier ermee! Wij zitten hier te hopen dat de woningbouw ook eens modern wil gaan doen. De huurders mogen het niet zelf doen, helaas.

    Geliked door 1 persoon

  8. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Een goede investering!

    Geliked door 1 persoon

  9. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Mijn ouders hebben dat afgelopen jaar ook gekregen, ikzelf wacht nog tot ze zich melden, het is aangevraagd.

    Geliked door 1 persoon

  10. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Mijn ervaring is dat het je flink wat energie oplevert tijdens zonnige dagen.
    Een goede investering. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  11. internettoerist's avatar internettoerist schreef:

    Groot gelijk! Met die uit-de-pan-swingende energieprijzen (gelegaliseerde diefstal) is het bijna een must.
    Wij hebben er ook besteld, maar we moeten wachten tot april vooraleer ze ermee komen. Tenzij er iets gelijkaardigs gebeurt als bij jullie. 🙂
    Ik hoop alleen dat we achteraf niet weer bedrogen worden door onze – meestal niet eens verkozen – “politici”.

    Vriendelijke groet

    Geliked door 1 persoon

  12. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Dat is boffen want er is lastig aan te komen nu iedereen zoekt naar goedkopere energie. Jammer dat er nu niet zoveel zon meer is maar alle beetjes helpen natuurlijk.

    Geliked door 1 persoon

  13. Ze werken meteen al! Die linkse panelenlegger genoot al volop van de zon. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  14. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Heel goed en nu de zon nog….!

    Geliked door 1 persoon

  15. Dat de zon maar goed mag schijnen.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  16. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Wij hebben inmiddels van drie bedrijven in dat spul niks gehoord. Na een aanvraag om een offerte. De vierde (via Vereniging Eigen Huis) kwam na twee maanden wachten wel met een collectieve aanbieding. Maar die zal zo slordig in elkaar dat we eens wat navraag deden naar de bevindingen van andere klanten. Er kwamen tientallen negatieve verhalen uit. Rommeldozen. Ik heb het maar weer on hold gezet. Snap niet dat het allemaal zo ingewikkeld moet. Daarbij zijn de levertijden zodanig lang dat het gas nog even door moet blijven stromen…. Transitie werkt niet in de markt merk ik wel…

    Geliked door 1 persoon

  17. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha zo te zien aan de man op het dak “werken ze al” .

    Geliked door 1 persoon

  18. Tine de Jong's avatar Tine de Jong schreef:

    Weet dat overal de wachtlijsten lang zijn en jij had dus geluk. Je zal er veel baat van hebben.

    Geliked door 1 persoon

  19. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    een rendabele investering Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  20. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Dat soort dingen zijn in deze tijd wel aan te raden hè!

    Geliked door 1 persoon

  21. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Verstandig Suske!

    Geliked door 1 persoon

  22. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    dat kan alleen maar goed zijn, denk ik
    gelukkig hadden jullie wel nog geld 🙂

    Geliked door 1 persoon

  23. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Succes er mee hoor…. die gaan van pas komen !

    Geliked door 1 persoon

  24. Dat is mooi werk, Suske, daar krijg je geen spijt van.

    Geliked door 1 persoon

  25. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    daar krijg je geen spijt van , had onlangs weer de maandelijks overzicht , weer meer terug geleverd dan gebruikt 🙂
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  26. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Heel goed, krijg je geen spijt van.

    Geliked door 1 persoon

  27. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Een goede beslissing!

    Geliked door 1 persoon

  28. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Laat de zon nu maar schijnen:-)

    Geliked door 1 persoon

  29. John's avatar John schreef:

    Toevallig gister de offerte van een van de bedrijven gekregen die hier aan de slag willen om erbij te leggen.

    Geliked door 1 persoon

  30. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Hier liggen ze ook op het dak, geld te verdienen.

    Geliked door 1 persoon

  31. ms's avatar ms schreef:

    Mooie investering.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.