Herfst !

Op 21 september start de herfst. Herfstweer hebben we al enkele dagen achter de rug dus so what ? De herfst begint in ieder geval zonnig. Zo mag het nog een tijdje verder gaan.

De scholen zijn al enkele weken terug aan de slag. Zoals de voorbije jarer krijg ik nu en dan van Kleine Muis die volgende week 17 wordt één en ander van wat zij op school gebakken heeft. Zie foto hierboven.

Onlangs met de Muizen nog maar eens naar de Mac Donalds gereden. Als ze zo verder voedsel van de Mac eet wordt Kleine Muis misschien zoals de zanger van de groep die mijn vrouw via via ontdekt heeft.

Rest mij jullie een fijne donderdag toe te wensen en alvast smakelijk eten.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

30 Responses to Herfst !

  1. liever een stukje taart aub !

    Geliked door 1 persoon

  2. doriske's avatar doriske schreef:

    wetenschappelijk begint de herfst dit jaar de 23ste september, dat was dus gisteren.
    op het weer kan je niet voortgaan maar een stuk rijsttaart smaakt altijd.

    Geliked door 1 persoon

  3. marylou's avatar marylou schreef:

    Zelf bakken zoals kleine muis is veel gezonder. Ik bak regelmatig. dan weet je wat je eet.

    Geliked door 1 persoon

  4. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Vroeger had de Mac nog heerlijke appeltaart. bloedheet en lekker. Mooi niet meer tegenwoordig. Ik kom er te weinig om te kunnen beoordelen of wat ze nu serveren lekker is of niet… Maar de thee is altijd wel lekker..

    Geliked door 1 persoon

  5. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik laat de Mac maar links liggen…

    Like

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Als er zó uitzien een bijwerking is van bij de Mac eten ben ik toch blij dat ik er nóóit eet. 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Niet mijn muziek, smaken verschillen mag, net als voor het eten van de mac… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  8. Mooi filmpje! Nu weet ik eindelijk hoe de drum-groove in elkaar steekt! Dat baksel van Kleine Muis lijkt me gezonder en lekkerder dan een mac, dus ze kan beter haar eigen dingen eten. Maar jij weet hoe ze smaken!

    Geliked door 1 persoon

  9. Mooie parodie op Black Sabbath.

    Geliked door 1 persoon

  10. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Hahahaha mooie parodie hoor, dat filmpje.. grappig!
    Is het een quiche, wat ze voor je gebakken had? of iets zoets?.. ziet er goed uit in ieder geval, goed gelukt!

    Geliked door 1 persoon

  11. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    1 x binnen geweest en dat was met de kleinkinderen 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Als er een McDonald dichterbij zat zou ik er driemaal daags willen eten. Af en toe een muis-taarje tussendoor.

    Like

  13. Patrick's avatar Patrick schreef:

    Dat zal smaken🙂

    Geliked door 1 persoon

  14. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    heerlijk die herfstzon, die is zo fel niet als de zomerzon
    lekker taartje lijkt me, lief van de kleine muis, die met 17 niet meer klein is eigenlijk
    Geen macdon voor mij

    Geliked door 1 persoon

  15. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Leuk stukje muziek! Lekker taartje denk ik.

    Geliked door 1 persoon

  16. Yova's avatar Yova schreef:

    Wat heerlijk de muis mooie taart heeft gebakken. Vast lekker geweest. Filmpje best wel leuk gedaan met klei. Grappig. Clown best wel eng te zien. Brrr… Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

  17. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Wat kleine muis gebakken heeft, ziet er lekker uit hoor Suske!

    Geliked door 1 persoon

  18. ms's avatar ms schreef:

    Een McDonald’s zo heel af en toe kan eens smaken, maar dat neveneffect kan ik niet gebruiken, maar ik eet ook liever een taartje zoals op de foto.

    Geliked door 1 persoon

  19. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ik heb dan liever dat gebakje dat Kleine Muis bakte
    ik was dit jaar voor het eerst bij een Macdonald binnen hihi
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

  20. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Ik kom er nooit. Vroeger wel😊
    Taart ziet er goed uit 🍰

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  21. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    het orgineel muziekje hoor ik veel liever
    en mc donalds, ik woon er vlakbij, ik ga er wel eens naar toe, maar niet te vaak
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  22. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Lekker muziekje… en dat terwijl ik niet zo van de mac donalds hou.

    Love As always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  23. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Lekker stukje muziek…. ik kom er zelden.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.