
Op 21 september start de herfst. Herfstweer hebben we al enkele dagen achter de rug dus so what ? De herfst begint in ieder geval zonnig. Zo mag het nog een tijdje verder gaan.
De scholen zijn al enkele weken terug aan de slag. Zoals de voorbije jarer krijg ik nu en dan van Kleine Muis die volgende week 17 wordt één en ander van wat zij op school gebakken heeft. Zie foto hierboven.
Onlangs met de Muizen nog maar eens naar de Mac Donalds gereden. Als ze zo verder voedsel van de Mac eet wordt Kleine Muis misschien zoals de zanger van de groep die mijn vrouw via via ontdekt heeft.
Rest mij jullie een fijne donderdag toe te wensen en alvast smakelijk eten.
🙂

liever een stukje taart aub !
LikeGeliked door 1 persoon
wetenschappelijk begint de herfst dit jaar de 23ste september, dat was dus gisteren.
op het weer kan je niet voortgaan maar een stuk rijsttaart smaakt altijd.
LikeGeliked door 1 persoon
Zelf bakken zoals kleine muis is veel gezonder. Ik bak regelmatig. dan weet je wat je eet.
LikeGeliked door 1 persoon
Vroeger had de Mac nog heerlijke appeltaart. bloedheet en lekker. Mooi niet meer tegenwoordig. Ik kom er te weinig om te kunnen beoordelen of wat ze nu serveren lekker is of niet… Maar de thee is altijd wel lekker..
LikeGeliked door 1 persoon
Ik laat de Mac maar links liggen…
LikeLike
Als er zó uitzien een bijwerking is van bij de Mac eten ben ik toch blij dat ik er nóóit eet. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Daar gaan eten is altijd op eigen risico.
LikeLike
Ik blijf er veilig weg.
LikeGeliked door 1 persoon
Niet mijn muziek, smaken verschillen mag, net als voor het eten van de mac… 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi filmpje! Nu weet ik eindelijk hoe de drum-groove in elkaar steekt! Dat baksel van Kleine Muis lijkt me gezonder en lekkerder dan een mac, dus ze kan beter haar eigen dingen eten. Maar jij weet hoe ze smaken!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat weet ik inderdaad. Maar ik denk dat Kleine Muis niet van haar eigen baksels houdt.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie parodie op Black Sabbath.
LikeGeliked door 1 persoon
Hahahaha mooie parodie hoor, dat filmpje.. grappig!
Is het een quiche, wat ze voor je gebakken had? of iets zoets?.. ziet er goed uit in ieder geval, goed gelukt!
LikeGeliked door 1 persoon
Het was redelijk zoet. Wel lekker.
LikeLike
1 x binnen geweest en dat was met de kleinkinderen 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Kinderen houden nu eenmaal van de Mac. Vraag mij niet waarom.
LikeGeliked door 1 persoon
Nee dat vragen we aan de kinderen haha
LikeGeliked door 1 persoon
🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Als er een McDonald dichterbij zat zou ik er driemaal daags willen eten. Af en toe een muis-taarje tussendoor.
LikeLike
Dat zal smaken🙂
LikeGeliked door 1 persoon
heerlijk die herfstzon, die is zo fel niet als de zomerzon
lekker taartje lijkt me, lief van de kleine muis, die met 17 niet meer klein is eigenlijk
Geen macdon voor mij
LikeGeliked door 1 persoon
Leuk stukje muziek! Lekker taartje denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat heerlijk de muis mooie taart heeft gebakken. Vast lekker geweest. Filmpje best wel leuk gedaan met klei. Grappig. Clown best wel eng te zien. Brrr… Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat kleine muis gebakken heeft, ziet er lekker uit hoor Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Een McDonald’s zo heel af en toe kan eens smaken, maar dat neveneffect kan ik niet gebruiken, maar ik eet ook liever een taartje zoals op de foto.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
ik heb dan liever dat gebakje dat Kleine Muis bakte
ik was dit jaar voor het eerst bij een Macdonald binnen hihi
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kom er nooit. Vroeger wel😊
Taart ziet er goed uit 🍰
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
het orgineel muziekje hoor ik veel liever
en mc donalds, ik woon er vlakbij, ik ga er wel eens naar toe, maar niet te vaak
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker muziekje… en dat terwijl ik niet zo van de mac donalds hou.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker stukje muziek…. ik kom er zelden.
LikeGeliked door 1 persoon