Verkeersbord !

Ziezo, het is weeral maandag. Het einde van de maand juni komt dichterbij. Gelukkig is het frisser dan afgelopen vrijdag en zaterdag.

Vorige week nam ik onder andere deze foto. Toen ik die achteraf thuis bekeek stelde ik me toch vragen. 🙂 . Je zal daar maar fietsen !

Geniet alvast van deze nieuwe (werk)week. We zien wel wat de week ons zoal zal brengen.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

19 Responses to Verkeersbord !

  1. doriske's avatar doriske schreef:

    aan verkeersborder alsnog geen gebrek maar of ze veel duidelijkheid brengen…?

    Geliked door 1 persoon

  2. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ja, dat lijkt me inderdaad niet makkelijk fietsen zeg.

    Like

  3. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Als je een bel op je fiets hebt dan moet dat goed komen!

    Geliked door 1 persoon

  4. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    dat is voor die mannetjes van E.T., die konden in de lucht fietsen toch 😉

    Geliked door 1 persoon

  5. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Vergunninghouders en fietsen, zou men speciaal voor hen het hek open doen. Hans

    Geliked door 1 persoon

  6. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Eh…. fiétsen? Wáár dan!!!!

    Geliked door 1 persoon

  7. Als in die groene silo’s beton zit vraag ik me af hoeveel fietsers intussen voorgoed versteend zijn.

    Geliked door 1 persoon

  8. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Tja, daar zou ik niet fietsen… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  9. Vergunninghouders schijnen er ook nog terecht te kunnen. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Goed dat ik het weet. Binnenkort zak ik eens af naar Roeselare op mijn fiets. Grapje. Het is té ver.

    Geliked door 1 persoon

  11. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Was teveel moeite om dat weg te halen zeker.. je moet nou ook weer niet te véél doen natuurlijk..! 😉

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Werkweek…vakantieweek haha
    Groetjes

    Geliked door 1 persoon

  13. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Inderdaad een grappige gedachte….

    Geliked door 1 persoon

  14. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    ik zou een ommetje maken Suske

    prettige dag

    Geliked door 1 persoon

  15. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    En wat met de vergunninghouders?

    Geliked door 1 persoon

  16. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Zo ver fiets ik nooit. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Lijkt me ook niet gezond daar…

    Geliked door 1 persoon

  18. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    moeilijk fietsen daar , dan maar het biljart café in voor een spelletje
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.