Ziezo, het is weeral maandag. Het einde van de maand juni komt dichterbij. Gelukkig is het frisser dan afgelopen vrijdag en zaterdag.
Vorige week nam ik onder andere deze foto. Toen ik die achteraf thuis bekeek stelde ik me toch vragen. 🙂 . Je zal daar maar fietsen !

Geniet alvast van deze nieuwe (werk)week. We zien wel wat de week ons zoal zal brengen.
Groetjes.
🙂

aan verkeersborder alsnog geen gebrek maar of ze veel duidelijkheid brengen…?
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dat lijkt me inderdaad niet makkelijk fietsen zeg.
LikeLike
Als je een bel op je fiets hebt dan moet dat goed komen!
LikeGeliked door 1 persoon
dat is voor die mannetjes van E.T., die konden in de lucht fietsen toch 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Vergunninghouders en fietsen, zou men speciaal voor hen het hek open doen. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Eh…. fiétsen? Wáár dan!!!!
LikeGeliked door 1 persoon
Als in die groene silo’s beton zit vraag ik me af hoeveel fietsers intussen voorgoed versteend zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Tja, daar zou ik niet fietsen… 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Vergunninghouders schijnen er ook nog terecht te kunnen. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Goed dat ik het weet. Binnenkort zak ik eens af naar Roeselare op mijn fiets. Grapje. Het is té ver.
LikeGeliked door 1 persoon
Was teveel moeite om dat weg te halen zeker.. je moet nou ook weer niet te véél doen natuurlijk..! 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Werkweek…vakantieweek haha
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad een grappige gedachte….
LikeGeliked door 1 persoon
ik zou een ommetje maken Suske
prettige dag
LikeGeliked door 1 persoon
En wat met de vergunninghouders?
LikeGeliked door 1 persoon
Zo ver fiets ik nooit. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Lijkt me ook niet gezond daar…
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
moeilijk fietsen daar , dan maar het biljart café in voor een spelletje
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Ik wou nu precies hetzelfde zeggen: recht het café in. 😉
LikeGeliked door 1 persoon