And for now : MORE SPAM !!!

Het lijkt wel of deze blog het slachtoffer geworden is van de ene spam attack na de andere. Soms heb ik meer dan 300 spamberichten op één dag. Zo is onze vriend Hans Bank één van de slachtoffers geworden. Gelukkig heb ik hem er op tijd uit kunnen vissen.

Kortom : als je reactie niet zichtbaar wordt laat het me weten via de blog of via mijn mailadres dat je kan terugvinden bij mijn reacties op één van je blogposten.

De vorige keer dat ik hier iets over spam schreef sloot ik af met een passend liedje. Ik heb er geen gevonden dat past bij deze blogpost. Dan maar eentje dat niet past.

Vergeet vandaag uw matras niet te keren of anders zal deze zaak een luchtje krijgen.

Groetjes en fijne dag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to And for now : MORE SPAM !!!

  1. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Zelf heb ik er voorlopig nog geen last van, alhoewel, toch even controleren of mijn reactie hier verschijnt?

    Like

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Ook bij mij raakten sommige vaste reageerders verstrikt in het spamfilter. Ik moet ze daar allemaal handmatig uitvissen. Op een of andere manier doet WP soms wat het zelf wil kennelijk…

    Geliked door 1 persoon

  3. Liesbethblogt's avatar Liesbethblogt schreef:

    Wat een ellende zeg. Ik heb naast jetpack ook nog een wp-ban als plugins, bij die laatste voeg ik alle ip’s toe die spam hebben achter gelaten. Het werkt maar ik heb ook nog het grootste deel aal blogposts dicht gegooid, kunnen ze er ook geen reacties achterlaten.

    Geliked door 1 persoon

  4. Frank103's avatar Frank103 schreef:

    Heel vervelend dat spam! Geinig dat liedje over die houthakker met dubieuze kledingkeuze.

    Geliked door 1 persoon

  5. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    ik hoop dat ze me niet vinden, ik heb dat natuurlijk ook ooit gehad, maar de volhouder wint
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  6. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Daar ben je niet blij mee, gelukkig is onze vriend Hans Bank gered uit de spam molen.
    Voel me wel vereerd als vriend. Hans

    Geliked door 1 persoon

  7. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Sterkte met de strijd!

    Geliked door 1 persoon

  8. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Hier bij jou gaat het wel goed bij mij, maar ik heb inderdaad hier en daar wel een probleem omdat m’n reactie in de spam verdwijnt. Met het filmpje is niets mis als heeft het niets met spam te maken. 😉

    Geliked door 1 persoon

  9. doriske's avatar doriske schreef:

    geslaagde foto vind ik, past goed bij de afkeer die iedereen voelt bij spam.

    Geliked door 1 persoon

  10. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Dat is vervelend, sterkte met alle spamberichten….!

    Like

  11. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    aiai, ja dat gebeurd dat er vreemde reacties zitten bij de spam
    maar soms komen bekende bloggers daar dus ook, dat wordt het vissen
    Eigenlijk krijg ik meer spam via mail

    Like

  12. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    spam..bij WP valt het wel mee Suske

    maar via mail niet, integendeel
    groeten

    Geliked door 1 persoon

  13. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik kan me voorstellen dat mijn reacties als spam worden aangemerkt. Ik heb even bij mezelf gekeken, maar ik heb er nog nul in de spamfilter zitten. Voorlopig zijn ze mij al een jaartje niet op het spoor.

    Love As Always
    Dimario

    Geliked door 1 persoon

  14. I’m a lumberjack. I’m ok, I work all night and I sleep all day… Stom, die spam die je krijgt. Maar het liedje is geweldig!

    Geliked door 1 persoon

  15. picpholio's avatar picpholio schreef:

    Wel een heel jammer probleem dat zich bij jou stelt….

    Geliked door 1 persoon

  16. ms's avatar ms schreef:

    Vervelend als je dat voorhebt. Alle dagen 300 spamreacties nakijken is ook een karwei.

    Geliked door 1 persoon

  17. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Ik krijg maar zelden spam.
    Wel had ik last van een robot, die plaatste per dag wel honderden spamreacties.
    Nadat ik de mogelijkheid tot reageren op oude berichten had uitgeschakeld, was het over.

    Like

  18. Er zit ergens iets niet goed bij WP de laatste tijd. Ook ik vond vandaag weer meerdere reacties van terugkerende bezoekers in de spambox.
    Mijn reactie van gisteren staat in elk geval keurig op zijn plaats. En deze zal ik zo meteen ook in de gaten houden.

    Like

  19. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Vervelend.. ik krijg zelf hooguit 1 of 2 spamberichtjes in de box van m’n blog.. dat valt heel erg mee en dát vind ik al niks.

    Like

  20. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    gister geen spam , vandaag keek ik nog niet , maar het gebeurd de laatste tijd wel erg vaak
    die stoere lumberjacks houd de spam ook niet tegen :0
    geniet de dag

    Like

  21. MyriamC's avatar MyriamC schreef:

    Erg hé. Ik heb nu ook alle dagen berichten in mijn spam. En gewoon van mensen die altijd reageren. Toch vreemd.

    Like

  22. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Nooit leuk dat er zoveel in je spam zit.

    Aum Shanti

    Like

  23. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Volgens mij ben ik er nog…

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.