
Deze morgen was ik op het stationsplein om er een winkeltje te bezoeken waar vroeger het Fietspunt gevestigd was. Het fietspunt zit sedert 2018 op zijn huidige lokatie gelegen in het stationsgebouw.
Straks ga ik opnieuw richting stationsbuurt. Ten eerste om Eva er heen te brengen. Van daaruit gaat ze samen met een vriend er op uit. Ikzelf ga misschien een winkel in de Ardooisesteenweg bezoeken waar men halal voeding verkoopt, maar in ieder geval ga ik de tentoonstelling bezoeken van een vroegere blogger. Meer hierover binnenkort.
Op de foto zie je de werf naast het stationsplein waar men een torenhoog gebouw optrekt. Daarover ook meer in de nabije toekomst.
Geniet van deze zonnige zaterdag.
🙂

Waarom zoek je specifiek Hallal voedsel??? Is dat overtuiging??
LikeLike
Een goed gevulde zaterdag dus Francky.
LikeLike
Hoogbouw kan soms ook nog gewoon mooi zijn. We horen wel hoe het verder gaat daar in de buurt.
Love as Always
dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Hier ook regelmatig een woud van kranen Suske.
LikeGeliked door 1 persoon
overal bouwwerven momenteel
aha, dan weet ik wie jij een bezoekje brengt
LikeGeliked door 1 persoon
En dan durven ze ook nog te zeggen dat toeval niet bestaat… Ik was bij datzelfde fietspunt.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik denk wel dat ik het weet welke blogger dat is maar hij blogt niet meer. Het bouwen gaat gewoon door ongeacht wat. Al zal het nu een pak duurder zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, dat moet nog wat worden, je houdt ons vast wel op de hoogte.
LikeGeliked door 1 persoon
In de stationsbuur is men al lang bezig met werkzaamheden, met mooie resultaten. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Inderdaad een en al bedrijvigheid daar bij het station… we volgen het dank zij hou op de voet 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
pracht exemplaar kraan , het opbouwen van zo’n ding is het mooist om te zien
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd indrukwekkend, zo’n torenkraan. Ik loop er meestal liever niet onderdoor, straks valt hij om!
LikeGeliked door 1 persoon
Toch niet omdat jij er onderdoor gaat ?
LikeLike
Gelukkig stormt het nu niet, die grote kranen willen wel eens omkukelen in de storm. met dit heerlijke zonnetje is het goed rondwandelen.
LikeGeliked door 1 persoon
Laat het maar windstil blijven. We hebben genoeg storm achter de rug voor de rest van dit jaar.
LikeLike
Reken daar maar niet op!
LikeGeliked door 1 persoon
Een kraan van een kraan. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Een kranige kraan nietwaar ?
LikeGeliked door 1 persoon
oei, verkeerde handje aangeklikt. Sorry!!
LikeGeliked door 1 persoon
Geen probleem ! Fijne avond.
LikeLike
hoogbouw… dat zal de stad een ander uitzicht geven Suske
LikeGeliked door 1 persoon
Voornamelijk de stationsbuurt zal een ander uitzicht krijgen.
LikeLike
Dat zal een heel ander gezicht worden daar dan.. zo’n hoog gebouw. Wat komt erin?
LikeGeliked door 1 persoon
Een appartementencomplex https://www.roelevard.be/
LikeLike
Je hebt er goed weer bij om wat door de stad te cruisen.
Veel plezier en een goed weekend verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Jij ook een fijn weekend verder.
LikeLike
Zal nu lekker zijn buiten 🙂
Groetjes
LikeGeliked door 1 persoon
Dat was het inderdaad.
LikeGeliked door 1 persoon
En ze bouwen maar dan spreekt men niet van de opwarming van de aarde.
Geniet van het winkelen en het mooi weertje.
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
Genieten heb ik gedaan. Het was een leuke namiddag.
LikeLike
👍
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon