Eindigen met gebak !

Vandaag was het weer eens een mooie lentedag. Ik werd weer eens gevraagd om het gras te komen maaien en wat onkruid te wieden. Het was er het weer voor.

Gisteren heb ik onze tuin maar eens onder handen genomen. Hier en daar groeien planten die ik ooit eens van een nicht van mijn moeder gekregen heb. Ik spreek dan begin jaren 90 van de vorige eeuw. Die nicht is enkele jaren geleden gestorven, maar de bloemen zijn er nog steeds.

In de late namiddag reed ik met de Muizen naar de Mac. Kleine Muis had een cake voor me die ze op school gebakken heeft. Die smaakt, kan ik je verzekeren.

Groetjes en tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

39 Responses to Eindigen met gebak !

  1. marylou's avatar marylou schreef:

    Ziet er wel erg lekker uit

    Like

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Sommige bloemsoorten en planten houden het lekker lang uit. Ook in onze tuin soms al meer dan 15 jaar. Maar er zijn er ook die allang in de biomassacentrale zijn verdwenen….

    Like

  3. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Leuk om in dit weer in de tuin te kunnen werken en daarna de verloren calorieën terug op peil te brengen.

    Geliked door 1 persoon

  4. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Die kleine muis is goed bezig!

    Geliked door 1 persoon

  5. Liesbethblogt's avatar Liesbethblogt schreef:

    Hmm liever die cake dan mac maar ieder zijn ding.

    Geliked door 1 persoon

  6. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Wat een mooie cake is dat! Zo’n model ken ik niet. Ik ben heel benieuwd hoe deze smaakt.

    Like

  7. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    dat ziet er wel erg lekker uit Suske

    groeten

    Geliked door 1 persoon

  8. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Dat ziet er lekker uit Suske, zeker al op hè?

    Geliked door 1 persoon

  9. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    leuk de bloemenherinneringen aan familie
    en dan zo’n lekkere cake
    dat is geniet van je tuin

    Geliked door 1 persoon

  10. John's avatar John schreef:

    Het was prima weer om in de tuin te werken. Voor gebak is het altijd weer maar ik eet het zelden. Vandaag weer een mooie dag denk ik.

    Geliked door 1 persoon

  11. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    dat kan zeker smaken als het goed is!
    fijne attentie
    Een @->- voor jou.

    Geliked door 1 persoon

  12. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Goed bezig en lekker smullen, wat wil een mens nog meer…!

    Geliked door 1 persoon

  13. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Ik moet ook binnenkort maar eens de tuin in. Je komt me vast niet helpen 😉 De gebak heb je ook wel verdiend.

    Love As always
    dimario

    Geliked door 1 persoon

  14. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Altijd fijn een bakkertje in huis…(ander huis maar toch )

    Geliked door 1 persoon

  15. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Het was zeker mooi tuin weer.
    Kleine Muis die kan wel bakken en met smaak. Hans

    Geliked door 1 persoon

  16. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Heerlijk lijkt me die cake!

    Geliked door 1 persoon

  17. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Ja, als je tuinieren fijn vindt heb je er maar geluk mee, gelukkig maar, dankzij jou ziet het er weer piekfijn uit.

    Geliked door 1 persoon

  18. Bertie's avatar Bertie schreef:

    De bloemen zien er goed uit, de cake nog beter… 😉

    Geliked door 1 persoon

  19. ms's avatar ms schreef:

    Die cake ziet er inderdaad erg smakelijk uit.

    Geliked door 1 persoon

  20. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Wat een mooie dag tussen de hyacinten en het lekkere gebak! Het leven is een feest op dagen als deze.

    Geliked door 1 persoon

  21. Karel's avatar Karel schreef:

    dat ziet er mooi uit zo in de tuin
    en lekker na het werk mmmmm
    rustige avond groet

    Geliked door 1 persoon

  22. Door Kleine Muis gebakken cake te midden van de wilde hyacinten, hoe mooi wil je het hebben op zo’n lekkere voorjaarsdag!?

    Geliked door 1 persoon

  23. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Ook bij jou wilde hyacinten in de tuin, ze staan er prima bij. Hebben ook weinig verzorging nodig.
    Eva weer wat bakken is zo te zien, het baksel ziet er prachtig uit en dat de smaak prima is zeg jij ons al.

    Geliked door 1 persoon

  24. doriske's avatar doriske schreef:

    boshyacinten, gedijen ook goed in een gewone tuin.

    Geliked door 1 persoon

  25. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Ja, zo gaat dat hè.. heb ok nog de sneeuwklokjes in de tuin die ik eens van m’n moeder kreeg.. mooi toch.
    Lekker, een echte paascake! 🙂

    Geliked door 1 persoon

  26. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Dat is niet goed voor de lijn als het te lekker is…

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.