
Vandaag was het weer eens een mooie lentedag. Ik werd weer eens gevraagd om het gras te komen maaien en wat onkruid te wieden. Het was er het weer voor.
Gisteren heb ik onze tuin maar eens onder handen genomen. Hier en daar groeien planten die ik ooit eens van een nicht van mijn moeder gekregen heb. Ik spreek dan begin jaren 90 van de vorige eeuw. Die nicht is enkele jaren geleden gestorven, maar de bloemen zijn er nog steeds.
In de late namiddag reed ik met de Muizen naar de Mac. Kleine Muis had een cake voor me die ze op school gebakken heeft. Die smaakt, kan ik je verzekeren.

Groetjes en tot de volgende.
🙂

Ziet er wel erg lekker uit
LikeLike
Dat was het ook.
LikeLike
Sommige bloemsoorten en planten houden het lekker lang uit. Ook in onze tuin soms al meer dan 15 jaar. Maar er zijn er ook die allang in de biomassacentrale zijn verdwenen….
LikeLike
Leuk om in dit weer in de tuin te kunnen werken en daarna de verloren calorieën terug op peil te brengen.
LikeGeliked door 1 persoon
Die kleine muis is goed bezig!
LikeGeliked door 1 persoon
Hmm liever die cake dan mac maar ieder zijn ding.
LikeGeliked door 1 persoon
De mac is ook niet aan mij besteed.
LikeLike
Wat een mooie cake is dat! Zo’n model ken ik niet. Ik ben heel benieuwd hoe deze smaakt.
LikeLike
dat ziet er wel erg lekker uit Suske
groeten
LikeGeliked door 1 persoon
Is die ook Willy.
LikeLike
Dat ziet er lekker uit Suske, zeker al op hè?
LikeGeliked door 1 persoon
Nog niet Edward, nog niet. 🙂
LikeLike
leuk de bloemenherinneringen aan familie
en dan zo’n lekkere cake
dat is geniet van je tuin
LikeGeliked door 1 persoon
Het was prima weer om in de tuin te werken. Voor gebak is het altijd weer maar ik eet het zelden. Vandaag weer een mooie dag denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Bewolkt, maar het blijft droog.
LikeLike
dat kan zeker smaken als het goed is!
fijne attentie
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Goed bezig en lekker smullen, wat wil een mens nog meer…!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik moet ook binnenkort maar eens de tuin in. Je komt me vast niet helpen 😉 De gebak heb je ook wel verdiend.
Love As always
dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd fijn een bakkertje in huis…(ander huis maar toch )
LikeGeliked door 1 persoon
Het was zeker mooi tuin weer.
Kleine Muis die kan wel bakken en met smaak. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk lijkt me die cake!
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, als je tuinieren fijn vindt heb je er maar geluk mee, gelukkig maar, dankzij jou ziet het er weer piekfijn uit.
LikeGeliked door 1 persoon
De bloemen zien er goed uit, de cake nog beter… 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Die cake ziet er inderdaad erg smakelijk uit.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een mooie dag tussen de hyacinten en het lekkere gebak! Het leven is een feest op dagen als deze.
LikeGeliked door 1 persoon
dat ziet er mooi uit zo in de tuin
en lekker na het werk mmmmm
rustige avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
Jij ook een fijne avond Karel.
LikeLike
dank je wel
LikeGeliked door 1 persoon
Door Kleine Muis gebakken cake te midden van de wilde hyacinten, hoe mooi wil je het hebben op zo’n lekkere voorjaarsdag!?
LikeGeliked door 1 persoon
Mooier kan inderdaad niet. Hopelijk komen er nog veel zulke dagen.
LikeGeliked door 1 persoon
Ook bij jou wilde hyacinten in de tuin, ze staan er prima bij. Hebben ook weinig verzorging nodig.
Eva weer wat bakken is zo te zien, het baksel ziet er prachtig uit en dat de smaak prima is zeg jij ons al.
LikeGeliked door 1 persoon
Die hyacinten heb ik nog nooit verzorgd. Dat hebben ze dus niet nodig. Het is niet Eva maar Kleine Muis die de cake gebakken heeft. Haar bakkunsten worden steeds beter.
LikeLike
Oeps, namen door elkaar gegooid, nou ja, de smaak zal er niet door veranderen. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
boshyacinten, gedijen ook goed in een gewone tuin.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat doen ze bij ons al zo’n 30 jaar.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, zo gaat dat hè.. heb ok nog de sneeuwklokjes in de tuin die ik eens van m’n moeder kreeg.. mooi toch.
Lekker, een echte paascake! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Zo blijven ze min of meer bij ons via die bloemen. Lekker was de cake inderdaad.
LikeLike
Dat is niet goed voor de lijn als het te lekker is…
LikeGeliked door 1 persoon
Klopt, maar één keer zondigen is nu ook zo erg niet he ? 🙂
LikeLike