Geniet van de zon en de rust. Vandaag staat er niets op de planning behalve dat ik in de namiddag een bezoekje aan mijn moeder zal brengen in het verzorgingstehuis.
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Louis geeft het juiste voorbeeld voor de Paasdag, ook een klein wandelingetje is prettig. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
Zó rustig was onze paasmaandag toch net niet. Maar het was wel gezellig, want we hebben een bezoekje gebracht aan kinderen en kleinkinderen. Da’s altijd goed. 🙂
Geniet van het bezoekje aan je moeder, de mijne was gisteren bij ons op visite ter gelegenheid van Pasen. Nog een fijne en rustige Paasmaandag gewenst.
Groetjes,
Rudi
Altijd goed, zo’n dagje rust….. Bij ons in de tuin was een sinkhole ontstaan…dat moest gevuld, en vanmiddag moet ik de stenen weer terug leggen….Daarna rust….dat wel….:)
zonder je bericht te lezen heb ik je raad opgevolgd dus zijn het nu vijgen na pasen om je toch nog een welgemeende mooie pasen te wensen.
LikeGeliked door 1 persoon
Het was een heerlijk zonnige paasdag!
LikeLike
daar zal je mama blij mee zijn, met je bezoek
misschien doet ze ook wel net een dutje zoals deze schat
LikeGeliked door 1 persoon
Oh, ik ben een dag te laat 😛 Mijn maandag is oké, en nu is het weer dinsdag die ook oké zal zijn verwacht ik. Eerst even om boodschappen zo direct.
LikeGeliked door 1 persoon
lekker lui, dat ga ik vandaag weer niet doen, morgen wel 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Even lekker genieten, hopelijk is het daar ook zulk mooi weer.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat heeft Louis goed bekeken, Francky!
LikeGeliked door 1 persoon
Louis geeft het juiste voorbeeld voor de Paasdag, ook een klein wandelingetje is prettig. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: http://logbankje.nl
LikeLike
Zó rustig was onze paasmaandag toch net niet. Maar het was wel gezellig, want we hebben een bezoekje gebracht aan kinderen en kleinkinderen. Da’s altijd goed. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Geen slecht voorbeeld hoor die Louis!
LikeGeliked door 1 persoon
Doen Suske, ik volg je.
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi meegenomen zon dagje rust. We maakten wel al een wandeling.
LikeGeliked door 1 persoon
Daar zal je moeder naar uitkijken.
En Louis geeft het goede voorbeeld voor de rest van de dag hehe.
LikeGeliked door 1 persoon
Dagje rust is ook wel fijn 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Katten weten van rust, fijne dag!
LikeGeliked door 1 persoon
Hier een dagje druk om het huis en natuurlijk even naar het werk om de dieren te voeren.
Love As always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van je dagje rust. Hier komt de kleinzoon paaseieren rapen.
LikeGeliked door 1 persoon
Geniet van het bezoekje aan je moeder, de mijne was gisteren bij ons op visite ter gelegenheid van Pasen. Nog een fijne en rustige Paasmaandag gewenst.
Groetjes,
Rudi
LikeGeliked door 1 persoon
Een dag van rust is nooit weg…
LikeGeliked door 1 persoon
Ja gewoon genieten van een dagje rust
Aum Shanthi
LikeGeliked door 1 persoon
Zie Louis maar eens van de bank af te krijgen…
LikeGeliked door 1 persoon
geniet van een rustige dag
wandel groet
LikeGeliked door 1 persoon
Altijd goed, zo’n dagje rust….. Bij ons in de tuin was een sinkhole ontstaan…dat moest gevuld, en vanmiddag moet ik de stenen weer terug leggen….Daarna rust….dat wel….:)
LikeLike