ANNABEL !

Toen ik deze morgen wakker werd lag ze mooi boven op mij. Er was geen beweging in te krijgen. Ze wou niet weg van haar personeel die ze waarschijnlijk de hele nacht bewaakt heeft. Gelukkig kon Eva haar wegnemen. Dit onder protest van de poes die dit niet zag zitten.

Heeft ze honger of zin in een lekker schelleke of brokje weet ze me te vinden. Ook kan ze duidelijk maken als ze iets uit de koelkast wil. Een stukje hesp is altijd welkom bij deze dame. Gelukkig is ze verzot op haar korrels anders zou het een dure aangelegenheid worden.

Als het avond is komt ze bij mij aan de PC zitten. Eerst aandacht trekken door met haar klauw aan mijn arm te trekken. Als dat voorbij is legt ze zich naast het toetsenbord. Van daaruit houdt ze me dan in het oog. Soms legt ze dan haar poot op mijn arm, zoals ze op de foto doet.

Rare beesten die katten zou Obelix gezegd hebben.

Groetjes.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

23 Responses to ANNABEL !

  1. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Ik vind het superlief! Dat pootje bezitterig op die arm : )

    Geliked door 1 persoon

  2. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Altijd met katten samengeleefd. De een wat aanhaliger dan de ander. Nu drie van die dieren in huis. En als het zo uit komt ook op het bureau (voor het scherm) of op het toetsenbord. Aandacht alleen voor de prinsen en prinsessen van het huisleven. Zo hoort het. En kaviaar voor het ontbijt…Zeer herkenbaar en bijzonder gekoesterd…

    Geliked door 1 persoon

  3. roadlaura1969's avatar roadlaura1969 schreef:

    Wat is ze prachtig!

    Geliked door 1 persoon

  4. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Haha Suske als ik dit lees ken ik het. Mijn katten doen net hetzelfde!

    Geliked door 1 persoon

  5. John's avatar John schreef:

    Katten zijn de meest eigenzinnige dieren die met mensen samenleven. Wij blijven voorlopig even katloos.

    Geliked door 1 persoon

  6. klaproos's avatar klaproos schreef:

    whahaahha heerlijke dieren zijn het katten,
    ik ben er ook gek op, en ja ze hebben hun personeel hé suske,
    maar we doen het graag,
    Ik mis rufus nog altijd, dat was een bijzondere kat,

    Geliked door 1 persoon

  7. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    dit alles doet onze kat bij mijn zoon, ik zeg soms, het is je volger
    -Een @->- jou.

    Geliked door 1 persoon

  8. Yova's avatar Yova schreef:

    Mooie poes om te genieten. Blijf lief bij je. Schatje om te zien. Aandacht krijg je wel. Mooie foto.

    Geliked door 1 persoon

  9. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ze weten heel goed van wie ze alle aandacht krijgen en verwend worden…!

    Geliked door 1 persoon

  10. Eenmaal de pineut, altijd de pineut.
    Maar als je het wat vrokijker wilt zeggen: dat is nou eeuwige liefde. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  11. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Katten zijn zo aanhankelijk.
    Eva weet hoe ze Annabel in beweging krijgt.
    Ze is gewoon heel erg gek op je. Hans

    Geliked door 1 persoon

  12. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Niets zo eigenwijs als een kat. Maar niet iedereen kan dat waarderen.

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  13. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    Het zijn aparte dieren, eigenwijs, maar ze geeft om je mooi om te zien.

    Geliked door 1 persoon

  14. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Ha, onze kater ging vroeger altijd pal op het toetsenbord liggen, dat was duidelijk om aandacht vragen.

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Heerlijk dit te lezen. Jij bent duidelijk haar favoriete knecht. 😉

    Geliked door 1 persoon

  16. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Bij ons houden de katten ook erg van aandacht en gezelligheid, komen ze ook bij me zitten.

    Geliked door 1 persoon

  17. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Raar, maar onmisbaar. Lief hoe ze bij jou blijft liggen en om aandacht vraagt.

    Like

  18. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Ha denk dat ik de rest van de dag aan het liedje Annabel zal moeten denken

    Geliked door 1 persoon

  19. marieclaire's avatar Marry schreef:

    Ach die mooie Annabel, kijk haar daar lief liggen. Ze houdt gewoon van haar baasje. Geniet ervan.

    Geliked door 1 persoon

  20. ms's avatar ms schreef:

    Geweldig toch.

    Geliked door 1 persoon

  21. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Ach wat lief Suske, een mooie foto van Annabel hoor.

    Geliked door 1 persoon

  22. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Je krijgt er veel vriendschap van!

    Geliked door 1 persoon

  23. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    ja het zijn eigengereide dieren die katten
    maar zo lief ook , dat laat Annabel maar weer prima zien
    geniet de dag

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.