
Vrijdag kreeg ik een telefoontje waarbij mij gevraagd werd of ik iemand kon vervangen op zaterdagnamiddag. Geen probleem, er stond toch niets op mijn agenda die Greet voor mij bijhoudt.
Dan maar mijn “uniform” aangetrokken en zaterdagnamiddag was ik dus te “bewonderen” tussen al dat winkelend volk, zien of ze de coronareglementen in acht namen. Dat viel mee. En mijn vrouwelijke collega viel ook mee !
Van op een hoog gelegen terras riep iemand me dat mijn foto op instagram staat. Ik herkende de man die naast hem stond en keek vlug eens op de site. Inderdaad daar sta ik te blinken.
Zo zie je maar dat er overal spionnen zitten. Big brother toestanden met andere woorden.
Groetjes en fijne zondag.
🙂

Bijzonder dat je jezelf dan zo maar ergens op internet tegenkomt… En ergens ook wel een beetje alarmerend.
LikeGeliked door 1 persoon
You have a good counterintelligence system, soon someone informed you of the spy’s photo. That indicates that your safety is not at risk.
hahaha.
Greeting
LikeGeliked door 1 persoon
Veel camera’s overal. Maar wel een wonder als je er herkenbaar op staat. De lage resolutie van die dingen is best wel een dingetje…..
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent gewoon heel beroemd in Roeselare en daarbuiten! Men zet je graag op de foto!
LikeGeliked door 1 persoon
En dan dacht je ook nog incognito daar te zijn…
LikeGeliked door 1 persoon
Jij wordt nog netjes gewaarschuwd achteraf. In de meeste gevallen merk je er niks van. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Je wordt BV, let op mijn woorden!
LikeGeliked door 1 persoon
Eigenlijk mogen ze dat niet, zomaar ongevraagd.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik ken de gast die de foto genomen heeft en hij kent mij. Daar kan ik om lachen. Wie weet op hoeveel telefoons ons smoel te vinden is. Da’s oncontroleerbaar.
LikeGeliked door 1 persoon
Goed dan. In mijn geval weten zij die me kennen dat ze me niet ongevraagd mogen fotograferen. Gruwel!
LikeGeliked door 1 persoon
Sinds de camera in de telefoon zit is je privacy nergens meer gegarandeerd
LikeGeliked door 1 persoon
leuk suske, ja je moet altijd je netjes gedragen, want er is “altijd” iemand die je ziet 🙂
LikeLike
Leuk Suske! Je staat er goed op.
LikeGeliked door 1 persoon
Goh kan je niet eens werken zonder op de foto te komen…
LikeGeliked door 1 persoon
Nooit meer veilig 🤣
LikeGeliked door 1 persoon
Camera’s zijn overal, ook waar je het niet verwacht.
Love As Always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
De Blinkende Boa. 😂
LikeLike
En jullie vergeten zelf het goede voorbeeld.
LikeLike
Wereldberoemd in Roeselare!
LikeGeliked door 1 persoon
Vergeet Kachtem niet ! 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Zo wordt je nog beroemd Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
Die vrouwelijke collega staat wel erg dichtbij die terrasstaander.
LikeGeliked door 1 persoon
Een instagrambaar Suske denk ik dan.
LikeGeliked door 1 persoon
je bent dus gezien Suske…
maar je staat er wel goed op
fijne zondag
LikeGeliked door 1 persoon
Mooie en leuke job!
Op jou kunnen ze altijd rekenen!
LikeGeliked door 1 persoon
🙂 Zo zie je maar, overal in beeld….!!
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
dus er zijn spionnen in de buurt 🙂
ach wat je staat er goed op hoor
fijne zondag groet
LikeGeliked door 1 persoon
Je moest even vervangen door iemand. Tegenwoordig hangen veel van soorten camera’s. Het is goed in de gaten te houden. Er gebeuren steeds rare dingen. Ik hoor ook heel veel. Veiligheid…. Je ziet goed uit met de uniform Suske. Je word dan herkend door iemand. Haha….Spionnen krijg je ervan. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon