Spionage !

Vrijdag kreeg ik een telefoontje waarbij mij gevraagd werd of ik iemand kon vervangen op zaterdagnamiddag. Geen probleem, er stond toch niets op mijn agenda die Greet voor mij bijhoudt.

Dan maar mijn “uniform” aangetrokken en zaterdagnamiddag was ik dus te “bewonderen” tussen al dat winkelend volk, zien of ze de coronareglementen in acht namen. Dat viel mee. En mijn vrouwelijke collega viel ook mee !

Van op een hoog gelegen terras riep iemand me dat mijn foto op instagram staat. Ik herkende de man die naast hem stond en keek vlug eens op de site. Inderdaad daar sta ik te blinken.

Zo zie je maar dat er overal spionnen zitten. Big brother toestanden met andere woorden.

Groetjes en fijne zondag.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

28 Responses to Spionage !

  1. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Bijzonder dat je jezelf dan zo maar ergens op internet tegenkomt… En ergens ook wel een beetje alarmerend.

    Geliked door 1 persoon

  2. Neighborhood Cat's avatar Neighborhood Cat schreef:

    You have a good counterintelligence system, soon someone informed you of the spy’s photo. That indicates that your safety is not at risk.
    hahaha.
    Greeting

    Geliked door 1 persoon

  3. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Veel camera’s overal. Maar wel een wonder als je er herkenbaar op staat. De lage resolutie van die dingen is best wel een dingetje…..

    Geliked door 1 persoon

  4. Frank-103's avatar Frank-103 schreef:

    Je bent gewoon heel beroemd in Roeselare en daarbuiten! Men zet je graag op de foto!

    Geliked door 1 persoon

  5. Sjoerd's avatar bvision schreef:

    En dan dacht je ook nog incognito daar te zijn…

    Geliked door 1 persoon

  6. Jij wordt nog netjes gewaarschuwd achteraf. In de meeste gevallen merk je er niks van. 🙂

    Geliked door 1 persoon

  7. omabaard's avatar omabaard schreef:

    Je wordt BV, let op mijn woorden!

    Geliked door 1 persoon

  8. ms's avatar ms schreef:

    Eigenlijk mogen ze dat niet, zomaar ongevraagd.

    Geliked door 1 persoon

  9. Henk Jonkvorst's avatar Henk Jonkvorst schreef:

    Sinds de camera in de telefoon zit is je privacy nergens meer gegarandeerd

    Geliked door 1 persoon

  10. klaproos's avatar klaproos schreef:

    leuk suske, ja je moet altijd je netjes gedragen, want er is “altijd” iemand die je ziet 🙂

    Like

  11. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Leuk Suske! Je staat er goed op.

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Goh kan je niet eens werken zonder op de foto te komen…

    Geliked door 1 persoon

  13. Joke's avatar mijnnikonenik schreef:

    Nooit meer veilig 🤣

    Geliked door 1 persoon

  14. די מריו's avatar די מריו schreef:

    Camera’s zijn overal, ook waar je het niet verwacht.

    Love As Always
    Di mario

    Geliked door 1 persoon

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    De Blinkende Boa. 😂

    Like

  16. Villasappho's avatar Villasappho schreef:

    En jullie vergeten zelf het goede voorbeeld.

    Like

  17. thomaspannenkoek's avatar Thomas Pannenkoek schreef:

    Wereldberoemd in Roeselare!

    Geliked door 1 persoon

  18. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Zo wordt je nog beroemd Suske!

    Geliked door 1 persoon

  19. marieclaire's avatar Marry schreef:

    Die vrouwelijke collega staat wel erg dichtbij die terrasstaander.

    Geliked door 1 persoon

  20. bentenge's avatar bentenge schreef:

    Een instagrambaar Suske denk ik dan.

    Geliked door 1 persoon

  21. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    je bent dus gezien Suske…

    maar je staat er wel goed op

    fijne zondag

    Geliked door 1 persoon

  22. Inge David's avatar Inge David schreef:

    Mooie en leuke job!
    Op jou kunnen ze altijd rekenen!

    Geliked door 1 persoon

  23. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    🙂 Zo zie je maar, overal in beeld….!!

    Geliked door 1 persoon

  24. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    dus er zijn spionnen in de buurt 🙂
    ach wat je staat er goed op hoor
    fijne zondag groet

    Geliked door 1 persoon

  25. Yova's avatar Yova schreef:

    Je moest even vervangen door iemand. Tegenwoordig hangen veel van soorten camera’s. Het is goed in de gaten te houden. Er gebeuren steeds rare dingen. Ik hoor ook heel veel. Veiligheid…. Je ziet goed uit met de uniform Suske. Je word dan herkend door iemand. Haha….Spionnen krijg je ervan. Fijne dag.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.