Greet schrijft
Weet u ik hoop dat andere ouders het beter doen.
Jasper is in een burn out.
En toch heeft hij lijntje communicatie door zijn zus, met ons.
Door autisme.
De zorg voor zijn zus is echtwel zeer er geweest.
Ik zou ook liever nooit moeder zijn van zo’n zoon. Die blijft vragen stellen
mvgGreet
Vind-ik-leuk Aan het laden...
About Suskeblogt
Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van.
There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this..
A lot of fiction and non fiction on this blog.
Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in
Uncategorized. Bookmark de
permalink .
oh lala, mijn ouders hebben dit meermaals meegemaakt. Mijn ouders hadden dit bericht ook kunnen schrijven. Het enige wat je waarschijnlijk als ouders kan doen is er zijn, gewoon zijn.
En met mij is het goed gekomen! het komt goed – niet maar als voorheen – maar wel weer goed, en soms zelfs beter dan voorheen met meer inzicht…
ik leef met jullie mee, veel kracht en liefde toegewenst.
Esther
LikeGeliked door 1 persoon
Beterschap, als men geestelijk iets mankeert, is het niet te zien aan de buitenkant en daardoor moeilijk te begrijpen en behandelen.
Dat men zich als Ouders zorgen maakt is een logisch gevolg en dat het moeilijk is voor jullie allen .
LikeGeliked door 1 persoon
Greet toch zoek de fout niet bij jullie…je doet je best en meer kan je niet doen
Wel sneu dat hij nu hiermee worstelt…hopelijk snel verandering al heeft dat meestal veel tijd nodig
Groetjes en beterschap voor de zoon
LikeGeliked door 1 persoon
Een vriendin van mij heeft 3 kinderen met autisme en elk met een andere vorm en toch is zij heel gelukkig met haar kinderen. Er zijn soms daar ook problemen maar met een goede begeleiding zijn ze toch gegroeid. En gaat het steeds beter. Beterschap met de burnout en dat alles toch eens goed mag gaan is ook mijn wens aan jullie.
LikeGeliked door 1 persoon
elk huisje heeft zijn kruisje , wees er maar zeker van
maar niet iedereen is er zo open over!
Een @->- voor jou.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat lijkt me allemaal niet gemakkelijk. Ik kan jullie er alleen maar sterkte mee wensen.
LikeGeliked door 1 persoon
Kalm aan doen, kalmte kan je redden.
LikeGeliked door 1 persoon
ja zeker een mooie stad Suske
deze stond ook hoop op mijn lijstje
maar jij weet zelf wel , dat al die mooie plaatsen in ons beider land niet te bezoeken zijn in 1 leven
wat ligt daar een eeuwenoude geschiedenis pppfffttt
er was 2 dagen enorm slecht weer , en ik heb er niets van mee gekregen , gelukkig
slaap wel groet
LikeGeliked door 1 persoon
Ach, wat erg voor hem. Goed dat dat lijntje er nog is, houd goede moed!
LikeGeliked door 1 persoon
Als je maar weet dat het niet aan jullie ligt. Jullie doen wat jullie kunnen.
Love As Always
Di mario
LikeGeliked door 1 persoon
Een burn out is niet niks s een erge ziekte.
Heel veel sterkte voor alle. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
ha die Greet
dat moet vreselijk zijn voor jullie als ouders
heel veel sterkte en dat het maar gouw over is die burnout
LikeGeliked door 1 persoon
Dat is dan minder, dat schiet niet op zo… Sterkte ermee.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kan alleen maar met jullie mee-hopen.
Het lichtpunt aan het eind van de donkere tunnel veel tijd en rust geven om te bereiken.
LikeGeliked door 1 persoon
Sterkte, hopelijk knapt hij snel op…!
LikeGeliked door 1 persoon
Veel hoop, licht en kracht om te focussen op het goede gewenst !
LikeGeliked door 1 persoon
Niet gemakkelijk lijkt me dat. Ik leef met je mee Greet en hoop dat het spoedig beter gaat met de zoon.
LikeGeliked door 1 persoon
Hoop is een lichtje in je hart !
Dat vandaag moed heeft en morgen kracht !
Denk en kijk positief naar het leven !
Groeten !
LikeGeliked door 1 persoon