Nog even een foto van de aan de gang zijnde werken die ik van op het perron genomen heb donderdagnamiddag toen ik net terug was van een namiddagje Kortrijk.
Zoals je ziet zijn ze druk bezig met de heraanleg.
Tegen wanneer alles klaar zal zijn is koffiedik kijken.
Het fietspunt moest zich reeds in 2012 in het nieuwe station bevinden.
Met overheidsopdrachten weet je maar nooit.
Groetjes en fijne zondag.
🙂

Daar is geld genoeg voor maar voor een fietspunt helaas niet… Wat denk je Suske, zou het afschaffen ervan afgevoerd worden?
LikeGeliked door 1 persoon
dan zijn ze wel ferm achter op hun schema, al zal dat geen verrassing zijn…
LikeGeliked door 1 persoon
Er wordt gewerkt, dat is ook belangrijk…!
Fijne maandag.
LikeGeliked door 1 persoon
We kennen het huidige station van Roeselare. In augustus nog langs geweest met Luc. We zijn benieuwd hoe het gaat worden. Bestaat er een website van het nieuw te bouwen station?
Bij voorbaat dank voor reply. Spoorse groeten van ons.
LikeGeliked door 1 persoon
Eens is het klaar, maar haastige spoed is zelden goed!
LikeGeliked door 1 persoon
Met de hele overheid weet je het nooit…
LikeGeliked door 1 persoon
Heel vervelend maar inderdaad, wanneer men het werk eenmaal binnen heeft maakt men vaak geen haast meer. Uitlopen op de opleverdatum schijnt erbij te horen!
LikeGeliked door 1 persoon
Ik vraag me af of er nog bodemvondsten gedaan worden. Ten tijden dat de Koopgoot en de Markhal in Rotterdam werden aangelegd, is er veel op archeologisch gebied gevonden.
Het ziet er in ieder geval indrukwekkend uit!
LikeGeliked door 1 persoon
Het word straks daar heel mooi. Dat moet tijd geven. Het duurt wel erg lang dat klaar is.
Mooie foto.
Fijne zondag.
LikeGeliked door 1 persoon
Straks steekt Roeselare Kortrijk naar de kroon 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
misschien dat we met onze nieuwe burgemeester kortrijk nog voorbijsteken ?
LikeLike
Maar zal best mooi worden als het af is maar het duurt wel lang zeg
LikeGeliked door 1 persoon
2012? Dan is het al wel zwaar over de datum…
Love As alwyas
Di Mario
LikeGeliked door 1 persoon
Ik houd een rustdag …..
Vrolijke groet,
LikeGeliked door 1 persoon
Overal wordt gewerkt lijkt het wel. En toch zakt de bouw weer in.
LikeGeliked door 1 persoon
Och, een jaartje meer of minder maakt dan ook niet meer uit.
LikeLike
mogge Suske
zal vast mooi worden
maar inderdaad je moet geen datum vast leggen 🙂
LikeGeliked door 1 persoon