“Doe je jas maar uit en ga alvast maar zitten, ik kom zo”
Ze trok een masker voor haar gezicht en deed handschoenen aan.
“Doe je mond maar open” vervolgde ze met zachte doch bevelende stem.
Vervolgens nam ze de spuit en plantte die met volle overgave in mijn tandvlees terwijl ik haar recht in de ogen keek.
Wat volgde was kappen, boren, zagen, plamuren, de boel nog wat meer opspannen…….
Een uurtje later stond ik weer op straat met een slapende lip en weer veel euro’s minder in mijn zakken.
Binnen enkele weken moet ik terug voor het vervolg op deze onderhoudsbeurt.
the future’s so bright i gotta wear shades was het eerste wat ik hoorde toen ik huiswaarts reed !
Klopt, ik zal alleen wat op mijn tanden moeten bijten !



Ziet er niet mis uit die tandarts van jou.
Jammer van dat masker.
LikeLike
Toch een aanrader zón mondkapje want wie gaat er nou voor de lól naar de tandarts ? Ik ben niét jaloers op je …bbbbrrr.. !
LikeLike
Ik ben gelukkig nooit bang voor de tandarts, dus onleuke hoeft voor mij niet. Doe gewoon je werk en klaar is ie weer…
LikeLike
Ha Suske,
Als ik dat open mondje van de tantarts assistente zie, voel ik al een onprettig gevoel ontstaan.
En gelijk door naar de huisdokter om hoofdpijn poeders te halen. oma
LikeLike
Ik had gehoopt op een roos kleuriger verhaal toen ik eerst de foto zag.
LikeLike
Ik heb er ook een hekel aan suske, het zal nooit één van mijn beste vrienden worden!
groetjes
LikeLike
sinds ik naar m’n knap blond tandartsje ga, lig ik met plezier met m’n mond open…
😀
LikeLike
voor het genoegen, ga ik er niet naar toe….
groeten
LikeLike
Moet je maar eens proberen te roken met zo’n slapende lip ! 🙂
LikeLike
Het zijn heel akelige dingen, tandartsen bezoeken. En deze ziet er nog leuk uit ook. Sterkte er maar mee, hoor Suske !!
LikeLike
Weet gij waarom ze handschoenen dragen ?
Om geen vingerafdrukken achter te laten !
LikeLike
Opbeurend blogje. Vooral als je binnen kort ook naar de tandarts moet.
PFFFFFFFFF Groetjes Anna
LikeLike
Moest ik van jou zijn, ik zou niét op mijn tanden bijten suskelief, anders zou al dat mooie werk van de tandarts wel eens een maat voor niks kunnen zijn. En de eurootjes in een bodemloze put belanden… *wink, big smile*
Je moet je tanden juist laten zién: in een stralend lach bijvoorbeeld…
LikeLike
Ben als de dood, en nog erger, voor de tandarts. Gelukkig hoef ik pas in maart, maar krijg al de kriebels als ik jouw logje lees,
LikeLike
Intussen is die lip wakker? Op naar de volgende sessie, keep smiling:-)
LikeLike
Ja, soms moeten die vervelende dingen, maar dan ben je er ook weer een poosje klaar mee.
Je tanden zijn wel iets waar je zuinig op moet zijn.
Fijne dag vandaag.
LikeLike
Die slapende lip is leuk als je een slok koffie neemt 😀
LikeLike
Ik ga trouw elk half jaar, moet volgende week weer hoor.
LikeLike
En bedankt Suske. Ik mag vanmiddag. gaatje gevonden, tussen 2 kiezen in. Dat wordt graven in mijn tandvlees. Jippie! :S
LikeLike
Hier kan ik alleen maar één goede raad op geven: Wees er zuinig op, hoe slecht ze ook zijn, zulke goede krijg je nooit meer.
LikeLike
Ik doe mijn mond altijd al vanzelf open, zodra ik begin te zakken al.
LikeLike
Tja dan heb je ook wat grijnzzz
LikeLike
Heeft u nog geen kunst?
LikeLike
pp[fffffttt nu ik kom er ook al lang niet meer
en je moet er nog voor betalen ook , is toch van de gekke , zij hebben alle plezier hihi
ik ben niet weg hoor ,maar vreemde werk tijden
weltrusten
LikeLike
Van de tandarts ben ik al meer dan dertig jaar verlost…
LikeLike