op mijn tanden bijten !

“Doe je jas maar uit en ga alvast maar zitten, ik kom zo”
Ze trok een masker voor haar gezicht en deed handschoenen aan.
“Doe je mond maar open” vervolgde ze met zachte doch bevelende stem.
Vervolgens nam ze de spuit en plantte die met volle overgave in mijn tandvlees terwijl ik haar recht in de ogen keek.

Wat volgde was kappen, boren, zagen, plamuren, de boel nog wat meer opspannen…….

Een uurtje later stond ik weer op straat met een slapende lip en weer veel euro’s minder in mijn zakken.
Binnen enkele weken moet ik terug voor het vervolg op deze onderhoudsbeurt.

the future’s so bright i gotta wear shades was het eerste wat ik hoorde toen ik huiswaarts reed !
Klopt, ik zal alleen wat op mijn tanden moeten bijten !

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in dagboek, humor. Bookmark de permalink .

25 Responses to op mijn tanden bijten !

  1. pieterbie's avatar pieterbie schreef:

    Ziet er niet mis uit die tandarts van jou.
    Jammer van dat masker.

    Like

  2. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Toch een aanrader zón mondkapje want wie gaat er nou voor de lól naar de tandarts ? Ik ben niét jaloers op je …bbbbrrr.. !

    Like

  3. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Ik ben gelukkig nooit bang voor de tandarts, dus onleuke hoeft voor mij niet. Doe gewoon je werk en klaar is ie weer…

    Like

  4. oma's avatar oma schreef:

    Ha Suske,

    Als ik dat open mondje van de tantarts assistente zie, voel ik al een onprettig gevoel ontstaan.
    En gelijk door naar de huisdokter om hoofdpijn poeders te halen. oma

    Like

  5. jankuiperstravel's avatar jankuiperstravel schreef:

    Ik had gehoopt op een roos kleuriger verhaal toen ik eerst de foto zag.

    Like

  6. Dominic's avatar Dominic schreef:

    Ik heb er ook een hekel aan suske, het zal nooit één van mijn beste vrienden worden!
    groetjes

    Like

  7. Hugo's avatar Billy schreef:

    sinds ik naar m’n knap blond tandartsje ga, lig ik met plezier met m’n mond open…

    😀

    Like

  8. willy's avatar willy schreef:

    voor het genoegen, ga ik er niet naar toe….

    groeten

    Like

  9. micheleeuw's avatar micheleeuw schreef:

    Moet je maar eens proberen te roken met zo’n slapende lip ! 🙂

    Like

  10. Thérèse's avatar Thérèse schreef:

    Het zijn heel akelige dingen, tandartsen bezoeken. En deze ziet er nog leuk uit ook. Sterkte er maar mee, hoor Suske !!

    Like

  11. ollie's avatar ollie schreef:

    Weet gij waarom ze handschoenen dragen ?

    Om geen vingerafdrukken achter te laten !

    Like

  12. annabelspage's avatar annabelspage schreef:

    Opbeurend blogje. Vooral als je binnen kort ook naar de tandarts moet.
    PFFFFFFFFF Groetjes Anna

    Like

  13. gerdaYD's avatar gerdaYD schreef:

    Moest ik van jou zijn, ik zou niét op mijn tanden bijten suskelief, anders zou al dat mooie werk van de tandarts wel eens een maat voor niks kunnen zijn. En de eurootjes in een bodemloze put belanden… *wink, big smile*
    Je moet je tanden juist laten zién: in een stralend lach bijvoorbeeld…

    Like

  14. yvonne's avatar yvonne schreef:

    Ben als de dood, en nog erger, voor de tandarts. Gelukkig hoef ik pas in maart, maar krijg al de kriebels als ik jouw logje lees,

    Like

  15. Bertie's avatar Bertie schreef:

    Intussen is die lip wakker? Op naar de volgende sessie, keep smiling:-)

    Like

  16. marjolijn1's avatar marjolijn1 schreef:

    Ja, soms moeten die vervelende dingen, maar dan ben je er ook weer een poosje klaar mee.
    Je tanden zijn wel iets waar je zuinig op moet zijn.
    Fijne dag vandaag.

    Like

  17. Redstar's avatar Redstar schreef:

    Die slapende lip is leuk als je een slok koffie neemt 😀

    Like

  18. Chantal's avatar Chantal schreef:

    Ik ga trouw elk half jaar, moet volgende week weer hoor.

    Like

  19. zuster_klivia's avatar zuster_klivia schreef:

    En bedankt Suske. Ik mag vanmiddag. gaatje gevonden, tussen 2 kiezen in. Dat wordt graven in mijn tandvlees. Jippie! :S

    Like

  20. J@n.'s avatar J@n. schreef:

    Hier kan ik alleen maar één goede raad op geven: Wees er zuinig op, hoe slecht ze ook zijn, zulke goede krijg je nooit meer.

    Like

  21. renesmurf's avatar renesmurf schreef:

    Ik doe mijn mond altijd al vanzelf open, zodra ik begin te zakken al.

    Like

  22. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Tja dan heb je ook wat grijnzzz

    Like

  23. adriaanbrillie's avatar adriaanbrillie schreef:

    Heeft u nog geen kunst?

    Like

  24. karel's avatar karel schreef:

    pp[fffffttt nu ik kom er ook al lang niet meer
    en je moet er nog voor betalen ook , is toch van de gekke , zij hebben alle plezier hihi
    ik ben niet weg hoor ,maar vreemde werk tijden
    weltrusten

    Like

  25. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Van de tandarts ben ik al meer dan dertig jaar verlost…

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.