Deze maandag begon weer eens goed.
Wanneer ik de pc wilde opstarten begon het al.
Van zodra de motor draaide viel hij weer stil en startte opnieuw.
Na enkele pogingen om hem toch aan de praat te krijgen gaf ik het op.
Vlug de reserve van onder het stof gehaald.
Niet zo goed als de reguliere maar hij deed het tenminste.
Dezelfde avond bleek dat de pc het weer deed.
Wat er precies gebeurd is weet ik niet.
Dat vis ik later wel uit.
Een slag van de molen gekregen ?
Wie weet !
Een buurman die hier nog niet veel vernoemd werd, kwam kijken en nam gelijk zoon’s pc onder handen.
Zoontje wilt een zwaardere pc met intel processor of zo en betere videokaart.
Daar wordt voor gezorgd binnen afzienbare tijd.
Deze buurman zal dat fixen.
Vandaar dat ik niet veel blogs heb kunnen bezoeken op maandag.
Op dinsdag haal ik mijn schade ruimschoots in.
Dan surf ik terug met mijn reguliere pc
Hoewel de reserve er ook mag zijn.
Wordt vervolgd.

die pc’s kunnen soms wel ’s kuren hebben… 😦
En plezant vind ik dat ook niet. Gelukkig heb je reserve achter de hand dan, lucky boy!
LikeLike
Tja, wat zijn we onthand als het allemaal ineens niet meer naar behoren werkt…
LikeLike
Die pc heb je toch nog niet zo lang? Zit er geen garantie op?
Om di op maandag te voorkomen moet je hem gewoon blinddoeken 😉
LikeLike
Gewoon een virus, niets aan de hand. Even vitamine c voor je PC en die werkt weer.
LikeLike
Klink als probleem met de harde schijf (de motor!). Kost scheet en 3 knikkers, vervangen dus!
LikeLike
Misschien de kalender van de pc anders zetten. Want nou wist hij wel heel duidelijk dat het maandag was.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Het zal hier ook niet de eerste keer zijn. Laatst moesten wij zelfs de hele pc opnieuw installeren en daar wordt je niet blij van.
LikeLike
ik hoop dat het probleem met je pc snel van de baan is suske.
LikeLike
Als je PC-problemen hebt merk je pas echt hoe onmisbaar dat apparaat is. Die van mij krijgt ook steeds vaker kuren, dat is echt lastig. Ik gebruik hem overal voor. Een leven zonder PC kan natuurlijk, als het moet. Maar het is moeilijk voor te stellen.
LikeLike
De mijne heeft ook kuren… Als ik opstart, krijg ik ineens een scherm met iets over boot media… Maar als ik dan geduldig blijf proberen, gaat hij wel weer gewoon aan. Een vriend met verstand van pc’s vertelde me dat mijn harde schijf langzaam aan het crashen is… Vreemd, een crash gebeurt toch vaak in 1x?? Maar goed, ik heb wel vaker aparte dingen. Hopelijk komt deze vriend van de week even onderzoeken want ik heb alleen een oude, supertrage laptop op reserve!!
LikeLike
Die dingen zijn ontstellend onvoorspelbaar, die ervaring heb ik er ook mee en dan hebben ze ons ook nog verslaafd gemaakt zodat je onthoudingsverschijnselen krijgt als je niet meer op internet zit, om welke reden dan ook.
Gr. J@n.
LikeLike
Je hebt van die dagen die gewoon verkeerd beginnen. Ik had gisteren mijn prive PC op het werk vergeten mee te nemen.
LikeLike
Maybe he don’t like mondays ?
LikeLike