Category Archives: Uncategorized

Rocky in Roeselare !

De realisatie van een echte Roeselaarse actiefilm is een stap dichterbij gekomen. Personal trainer Rik Termote lanceerde deze weel namelijk ‘West Wing Town’, een trailer van een kleine drie minuten die later moet uitmonden in de kortfilm ‘Troubles in West … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 27 reacties

Dit was november 2022 !

Ziezo, november zit er zowat bijna op bij het verschijnen dezer blog. Tijd om even terug te kijken met woord en beeld. Dat de latten hier het voor het zeggen hebben zal menig lezer reeds meer dan duidelijk geweest zijn. … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 26 reacties

Rustig !

Na een duistere zondag kregen we toch een iets zonniger maandag. Niet iets om over te bloggen, maar het is nu eenmaal zo. Hier is het momenteel erg rustig. Eva gaat naar haar vrijetijdsbesteding en volgt zoals steeds op maandag … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 22 reacties

Een jaar later !

Het was 26 november 2022 precies een jaar geleden dat ik mijn moeder bewustloos vond in haar woonst. Sedertdien is er voor haar – en ook voor ons – veel veranderd. Nadat ze meer dan een maand in het ziekenhuis … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 26 reacties

The Cranberries !

Tijdens de maand november ga ik op zoek naar groepen uit de jaren 90 van de vorige eeuw met een dame als frontman. Noel en Mike Hogan, twee broers uit de Ierse stad Limerick, begonnen in 1990 een band met … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 21 reacties

In de doeken !

Sedert kort staat een deel van het stadhuis dat niet afgebroken is in de doeken en stijgers. Dit dus voor een onknapbeurt. Wat verderop zijn ze nog steeds bezig het gebouw waar zich vroeger de “Grand Bazar” bevond af te … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 18 reacties

Kerstsfeer !

De dagen zijn kort en donker. Nog een maand en we hebben de kortste dag van het jaar. Gelukkig beginnen vanaf dan de dagen weer wat langer te worden ook al duurt het dan nog een tijdje vooraleer we het … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 26 reacties

Zicht van op het perron !

Gisteren ben ik dus met de trein op stap geweest richting Kortrijk. Aan het station aldaar zijn ook grote werken bezig. Er komt een ondergrondse parking en ook wordt er een tunnel aangelegd. Die werken zullen nog jaren duren. Terug … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 17 reacties

Trein !

Tegenwoordig verplaats ik me indien mogelijk met de fiets. De auto gebruik ik meestal om Eva naar haar bestemming te brengen of om grote boodschappen te doen. Vandaag dinsdag neem ik de trein om naar een afspraak te gaan. Ik … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 22 reacties

Op bezoek bij mijn moeder !

Het is een zwaarbewolkte regenachtige zondag De afgelopen week was ik verkouden. Bijgevolg vond ik het niet opportuun om met zo’n virus bij mijn moeder in het rusthuis op bezoek te gaan. Daar Greet en Eva nu ook verkouden zijn … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 31 reacties