Category Archives: dagboek

Terug in de tijd met deze fotoblog

vandaag maak ik het voor sommigen mezelf gemakkelijk. maar vergeet niet dat ik die foto’s heb moeten sorteren uit oude albums ze vervolgens scannen en dan bewerken met picasa vooraleer ze er weer toonbaar uitzagen. Deze komen uit oude vergeten … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 25 reacties

No Future ?

Ollie bracht me op gedachten met zijn log over de jaren 70. Ik ben slechts twee jaar jonger dan Ollie maar toch merk ik dat dit grote verschillen maakt hoe wij die tijd meemaakten en herinneren. Het zit zo : … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 22 reacties

De morgen begon rustig. Andeer maandagen kan het een hele bedoening zijn om op ritme te komen. nu bleef ik gewoon rustig thuis geen vers ondergoed aan, niet scheren, krant binnenste buiten keren en kijken op de site van het … Lees verder

Geplaatst op door Suskeblogt | 20 reacties

hersenen in opleiding

Goede morgen iedereen we zijn er weer klaar voor hoop ik toch voor jullie vandaag zal ik wat stramme spieren hebben van de kobujutsu-training van gisteravond maar zoiets mag de pret niet drukken voor zover je wat gaat komen “pret” … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, karate, roeselare | 20 reacties

op ons tanden bijten !

De specialist heeft het gisterennamiddag bevestigd : “ik heb een hart en het klopt nog ook” ! ik moet wel meer sporten van hem. Goed voor hart- en bloedvaten en voor mijn gewicht. Misschien wat meer achter de vrouwen lopen … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humo, humor, roeselare | 24 reacties

UITSLAG !

Vandaag kreeg ik via de post de resultaten van het bloedonderzoek. Gezien ik maar tot mijn 19e naar school geweest ben versta ik van dat arabisch, chinees, latijn of wat dan ook geen letter. Dan maar even de dokterspraktijk opgebeld. … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | Tags: , , , , , | 23 reacties

Suske bij de dokter.

dokter : voor wat komt u ? ik : om eens een bloedstaal te laten nemen. Dat is al een tijdje geleden en daarom dacht ik dat het wel eens nodig zou kunnen zijn daar ik in het verleden nogal … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 26 reacties

Oppassen Eugène !

De storm is gaan liggen, Eugène heeft het niet overleefd. Eugène was een boom de dikste boom van het Zoniënwoud. Een boom met een naam dus en ook dat heeft hem niet kunnen redden. De andere stormen zijn ook gaan … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | Tags: , , , | 20 reacties

dat begint goed !

Zaterdagavond hebben we in intieme kring doorgebracht zoals dat heet. wij met zijn viertjes en een natje en een droogje voor de TV of de PC. Niets moet, alles mag op zo’n avond. Zondag zijn we dan samen met mijn … Lees verder

Geplaatst in dagboek | 33 reacties

dagje Antwerpen en Music for Life

Ben vandaag naar Music for life gegaan van Studio Brussel. Ik heb 2 uur gezeten op de bus van Moorslede naar Antwerpen. In Antwerpen heb ik Lesley-Ann Poppe gezien en Jan Smit in het glazen huis. Niet van dicht bij … Lees verder

Geplaatst in dagboek | Tags: , , , | 23 reacties