vandaag maak ik het voor sommigen mezelf gemakkelijk.
maar vergeet niet dat ik die foto’s heb moeten sorteren uit oude albums
ze vervolgens scannen en dan bewerken met picasa
vooraleer ze er weer toonbaar uitzagen.
Deze komen uit oude vergeten albums die hier ergens in de kast lagen te liggen.
Laat weten welke foto(s) je aandacht trekken en waarom.
(welke blogger aap ik hier nu na ?)
veel kijkplezier alvast.







je foto’s zijn in ieder geval een stuk scherperd dan die “van de man die je nadoet ” 😉 pluspuntje dus !
De eerste is wel héél mooi ,zo zagen de mannnen er uit toen ik klein was 😉
LikeLike
De vierde foto : hopelijk was het voor carnaval. 😉
LikeLike
foto 1, van nonkel Juul naakt, zo zonder zijn tweeloop. Die moet vast afkoelen na het schieten op smurfen!
LikeLike
de foto van de flandria (?) vind ik de max!
LikeLike
zonder twijfel de eerste,
de man is duidelijk aan het genieten….
LikeLike
het verhaal bij elke foto was leuk geweest
de eerste is letterlijk en figuurlijk ‘the max’ 🙂
LikeLike
De eerste omdat wij ook zo’n zetel/stoel hadden.
De derde, ik hoop dat jij minder hoorns moet dragen.
De vijfde is DE foto. Heel simpel, de zee, de mens en zijn vervoer.
LikeLike
Ze zijn allemaal zeer intrigerend doordat het verhaal ontbreekt. Maar die eerste welgedane figuur, net mijn opa van moeder’s kant. Geweldig Suske.
LikeLike
De tweede foto, omdat hij zo mooi gelukt is. Als ik straks met groot verlof ben wil ik dit ook gaan doen. Oude foto’s scannen en toonbaar maken op de PC
LikeLike
De eerste foto van de bompa(?) dié doet het bij mij… en waarom? Ik zou die man graag gekend hebben, het ziet er zo’n gezellige, leuke man uit!
LikeLike
. Het is wel goed gelukt het scannen van de foto’s. Foto 1 en 5 spreken mij het meest aan. Groetjes Anna
LikeLike
foto’s loggen is heus niet minder werk, misschien zelfs wel meer.
LikeLike
Ook ik ga voor de eerste. Zit de man diepzinnig na te denken of denkt hij nergens aan? 🙂
Mooie log, SuskeSmurf.
LikeLike
mogge Suske
ja gezondheid moet je koesteren
ja ik trof beide , 1 aan de telefoon de ander op haar blog
en ik dacht er aan bij het maken vvan mijn blog
fijne dag
LikeLike
haha, die smurf op die derde foto, geweldig….Trouwens die smurfin op de een-na-laatste foto heeft ook wel wat.
LikeLike
Er zitten weer juweeltjes tussen hoor!
Ik vind dat meisje met die zeer charmante outfit wel tof 🙂
LikeLike
het gewicht van de horens heeft wel iets, al lijken de hoorns licht?
LikeLike
De eerste is prachtig !
LikeLike
in die laatste herken ik een foto die ikzelf ook heb van m’n jeugdjaren
LikeLike
De eerste foto.
Die man zal veel te vertellen hebben.
LikeLike
de tweede , ik denk een ouwe Flandria te herkennen
LikeLike
Erg moeilijk, maar die eerste staat me eigenlijk nog het meeste aan.
Dit is nou het toonbeeld van die goeie ouwe tijd, tenminste van de geportetteerde.
LikeLike
De eerste en de laatste.
De eerste is een man waar ik wel eens zijn levensverhaal van zou willen weten, dat is vast interesant.
En in de laatste herken ik mezelf wel, nog het hele leven voor zich, maar dan nog druk makend om het bestaan.
LikeLike
Ik vind die smurf 😉 op de eerste foto wel mooi statig.
Love As Always
Di Mario
LikeLike
Er gaan 1 miljoen kinderen dood, en niemand huilt, er gaat 1 zanger (v) dood, en er janken 1 miljoen mensen. Het is net waar de waarde ligt van de mens.En dan komt u met deze reeks fotos? Een zaak der hachelijkheid.
LikeLike