Category Archives: dagboek

Milk Inc

Vrijdagavond zijn de dames hier naar een optreden van Milk Inc geweest. Eerst zouden dochter en ik gaan, maar gezien de toestand van mijn knie was dit geen optie meer. Opofferingsgezind als Greet is, is zij in mijn plaats gegaan … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | Tags: , , | 23 reacties

iedere foto vertelt een verhaal (3)

Momenteel bevinden we ons in de Schaapbruggestraat te Rumbeke in de maanden juli en augustus van jaar des Heeren 1976. hier zie je me in mijn hoekje teruggetrokken met een boekje in dit geval een tijdschrift, genaamd Muziek Expres Met … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 22 reacties

iedere foto heeft zijn verhaal (1)

mijn pc en externe harde schijf zitter er vol mee : oude foto’s Onder invloed van enkele fotoblogs heb ik mij voorgenomen om er nu en dan hier enkele te tonen. Voor de meeste zul je het zonder commentaar moeten … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 28 reacties

kraken en spokken !

we zijn weer al enkele dagen verder, maar verder dan wat rond de tafel stappen zijn we niet geraakt. Er is wel vooruitgang dankzij onzen kinesist, een fidele kerel die ik al jaren ken van toen we nog het mooie … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 27 reacties

op één been !

we zijn terug maar nog niet helemaal eerst herstellen dan zien. Vandaag komt dokter langs om verband weg te nemen en nog een en ander waar ik nu geen besef van heb. Mijn matras draaien laat ik aan Greet over … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 24 reacties

mijn eerste bedscène !

In tegenstelling tot eerdere berichten hier op deze blog moet ik niet op woensdag onder het mes …. ….maar vandaag, reeds ! Rond de middag kreeg ik een telefoontje van een lieve dame die droogweg liet weten dat de dokter … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 26 reacties

disneyland parijs

Vandaag doen we effe niet moeilijk. geen ongein en ander intelectueel gedoe over het wel en wee van een E-cup ofzo. Gewoon genieten van de film en foto’s die Eva voor ons geschoten heeft in Parijs. Donderdag en vrijdag was … Lees verder

Geplaatst in dagboek, roeselare | Tags: , , | 18 reacties

gips, krakende ledematen en ander moois.

donderdag moest ik naar de beenhouwer specialist om afspraken te maken hoe we mijn knie zouden behandelen. Toen ik mij moest aanmelden schrok ik dat er zoveel mensen voor me in de rij stonden. Kinderen en tieners met hun pols, … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 23 reacties

met de grond gelijk !

Het is volgende week krokusvakantie hier. De kids zijn dus een weekje thuis op hun gemak voor de buis of bezig met iets die er in de verte op lijkt, op die buis bedoel ik. Sommigen gaan er op uit, … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | 19 reacties

foto’s van op een fiets

Vandaag even op de fiets gekropen en dat ging vlog Volgens een buur die verpleger is en het dus kan weten is fietsen het beste wat ik kan doen met een knie die kapot is. Overal met de fiets op … Lees verder

Geplaatst in dagboek, humor, roeselare | Tags: , | 27 reacties