DE LETTER “R” !
Nieuw jaar… nieuwe foto-uitdaging in blogland..Melodybegon een Alfabet
een foto passend bij het ABC.
De “R” van Rust!

Rust roest ? Ik vraag het mij af als ik onze katers lui bezig zie. Donderdag was al een mooie lentedag vol zon en daar genoot Felix met volle teugen van. Een foto waard hoe hij daar uitgestrekt in het gras ligt te genieten.
Nu is het weer wat minder, maar we kijken uit naar vers mooi lenteweer. Wie niet ?
Fijne dinsdag en tot de volgende.
🙂

Ontspannen, katten kunnen het als geen ander 😁
LikeLike
Zo genieten van het zonnetje… zalig!
LikeGeliked door 1 persoon
daar waar de katten zitten of liggen is het goed toeven. zij weten het wel.
LikeGeliked door 1 persoon
ik hoop dat het zonnetje vandaag hier ook zo schijnt, dan ga ik ook zo Rusten
Een @->- voor je.
LikeGeliked door 1 persoon
oooh heerlijk, katten weten te genieten
LikeGeliked door 1 persoon
Lekker uit R ekken 😉
LikeGeliked door 1 persoon
dit ben ik
LikeGeliked door 1 persoon
Jaloersmakend kunnen die katten liggen dweilen hé!
LikeGeliked door 1 persoon
De kat is een schoolvoorbeeld van relaxen, maar dat moet je wel vergeten dat hij er ’s nachts op uit trekt. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
Het is best de moeite waard om een kat te zijn, beetje luieren, geaaid worden, spinnen en je eigen gang gaan. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Felix hebben zeker mooie leven om te luieren op de gras. Echt leuke foto geworden. Puur genieten in de zon liggen.
LikeGeliked door 1 persoon
Heerlijk zo rust te krijgen in het zonnetje
LikeGeliked door 1 persoon
Kat en roest gaan niet samen! Leven als een kat, niet slecht 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Katten weten goed waarom 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Zie hem heerlijk genieten. De katten voelen de lente duidelijk ook.
LikeGeliked door 1 persoon
Is er al meer bekend over je moeder? Ik hoop dat zij ook kan relaxen terwijl ze zich beter voelt.
De R in het Hebreeuws is de Resj (ר). Nou heb je drie soorten Pee. Eindelijk weer een letter met maar één betekenis. Het woord wat ik er bij vind is Re-oet (רֵעוּת) wat vriendschap betekend. Dat is iets wat mensen hier op de blog zullen vinden bij je.
Love As Always
Dimario
LikeGeliked door 1 persoon
Rust, roest, volgens mijn weten die katten wel beter
LikeGeliked door 1 persoon
Rust, roest, volgens mijn weten die katten wel beter
LikeGeliked door 1 persoon
Rust roest … geldt niet voor katten.
LikeGeliked door 1 persoon
Hhahahaha, leuk om te zien, en knap gevonden!
LikeGeliked door 1 persoon
Vandaag is het 11 graden! Gewoon terug naar de winter lijkt het….Overigens slapen de meeste katten 75% van de 24 uur in een dag. Dat is hun normale ritme..
LikeGeliked door 1 persoon
Goed gezien!
LikeLike
Wat is die aan het genieten van de rust.
LikeGeliked door 1 persoon
🙏👍🏼
Aum Shanti
LikeGeliked door 1 persoon
Die hebben weer de tijd van hun leven. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Mooi, Suske, wat rust kan op zijn tijd helemaal geen kwaad.
LikeGeliked door 1 persoon
mogge Suske
mooie rustige invulling van de R
groot gelijk heeft Felix , hij weet dat zijn personeel hem wakker maakt als het tijd voor eten is 🙂
we zullen zien wat het weer brengt
geniet de dag
LikeGeliked door 1 persoon
Dieren kunnen echt heel goed rusten. Ze laten zien hoe het moet : )
LikeLike
Die drie hier zijn niet anders hoor… . slapen / rusten / bewegingsloos liggen doen ze 3/4 vd dag … ze zijn alledrie 13, dat mag nog niet echt de oorzaak zijn lijkt mij 😉
LikeGeliked door 1 persoon