
Deze morgen aan de ontbijttafel :
De meiden hebben nogal lang geslapen bromt nonkel Juul
ja, gisteren hebben ze heel de dag op de trampoline gesprongen antwoord tante Martha.
Zo springen is natuurlijk vermoeiend bedenkt Oldman.
Op jouw leeftijd is dat helemaal niet gezond sneert buurvrouw Erna.
Mag ik de volgende keer ook op de trampoline ? vraagt Flip.
Leg dan alvast maar een leuke plaat op om op te springen roept Hans.
Komt er aan ! roept Flip.
Vandaag iets koeler maar in de loop van de week wordt het weer even tropisch. Veel water drinken hoor als je wil mee springen op deze plaat.
Tot de volgende.
🙂

Eddy van Halen was (bleek mij later) gewoon een Nederlandse artiest die het in de VS prima deed..Dit nummer bevestigt dat….
LikeLike
Lekker stukje muziek weer, dat Jumpen laten we maar aan de jeugd over, die tijd hebben we gehad.
LikeGeliked door 1 persoon
spelen, werken, fietsen, wandelen, alles vergt energie
oefening baart kunst
Een @->- voor je.
LikeGeliked door 1 persoon
Oldman en springen, dat wil Bieke ook wel eens beleven.
Ze heeft de grootste lol tussen de bejaarden van het zendschip. Hans
Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl
LikeGeliked door 1 persoon
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”
LikeLike
Maak je maar lekker moe
LikeLike
Een oudje van toen we nog jong waren 😃🎶🎵🎼
LikeGeliked door 1 persoon
Je weet altijd weer een fijn oudje op te zettenn.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik heb geen zin om mijn knieën tegen de schenen te schoppen. 😁
LikeGeliked door 1 persoon
Slechte herinneringen aan een trampoline.. als kind meegeweest naar BosbadHoeven.. was een reisje van de vakbond. ’s Morgens op de trampoline gegaan.. op m’n buik neergekomen.. de rest van de dag aan de sch*t geweest. De reisleiding wist niet goed wat ze met me aan moesten, dus ik zat maar de hele tijd bij de wc in de buurt.. gezellig reisje. 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Ik waag mij niet meer aan dat wild gespring… Maar toch leuk om de kindertjes zo bezig te zien.
LikeGeliked door 1 persoon
Trampoline is erg in om te springen. Kinderen vinden dit heerlijk om te springen. Muziek ken ik helaas niet. Ik vind het te druk. Fijne dag verder.
LikeGeliked door 1 persoon
Dat springen laat je met deze temperaturen wel aan de kinderen over 🙂
LikeGeliked door 2 people
ha die Suske
ik kijk wel hoe de meiden springen , dat van die herrieschoppers hoef ik niet te zien 🙂
rustige middag groet
LikeGeliked door 1 persoon