Bieke jumpt !

Deze morgen aan de ontbijttafel :

De meiden hebben nogal lang geslapen bromt nonkel Juul
ja, gisteren hebben ze heel de dag op de trampoline gesprongen antwoord tante Martha.
Zo springen is natuurlijk vermoeiend bedenkt Oldman.
Op jouw leeftijd is dat helemaal niet gezond sneert buurvrouw Erna.
Mag ik de volgende keer ook op de trampoline ? vraagt Flip.
Leg dan alvast maar een leuke plaat op om op te springen roept Hans.
Komt er aan ! roept Flip.

Vandaag iets koeler maar in de loop van de week wordt het weer even tropisch. Veel water drinken hoor als je wil mee springen op deze plaat.

Tot de volgende.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

14 Responses to Bieke jumpt !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Eddy van Halen was (bleek mij later) gewoon een Nederlandse artiest die het in de VS prima deed..Dit nummer bevestigt dat….

    Like

  2. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Lekker stukje muziek weer, dat Jumpen laten we maar aan de jeugd over, die tijd hebben we gehad.

    Geliked door 1 persoon

  3. ZON-nebloem's avatar ZON-nebloem schreef:

    spelen, werken, fietsen, wandelen, alles vergt energie

    oefening baart kunst

    Een @->- voor je.

    Geliked door 1 persoon

  4. logbankje's avatar logbankje schreef:

    Oldman en springen, dat wil Bieke ook wel eens beleven.
    Ze heeft de grootste lol tussen de bejaarden van het zendschip. Hans

    Ot. Je verzoekje ligt op het log Bankje voor de volgende show.
    De shows staan allemaal op: https://logbankje.nl

    Geliked door 1 persoon

  5. ymarleen's avatar ymarleen schreef:

    Maak je maar lekker moe

    Like

  6. Een oudje van toen we nog jong waren 😃🎶🎵🎼

    Geliked door 1 persoon

  7. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Je weet altijd weer een fijn oudje op te zettenn.

    Geliked door 1 persoon

  8. ms's avatar ms schreef:

    Ik heb geen zin om mijn knieën tegen de schenen te schoppen. 😁

    Geliked door 1 persoon

  9. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Slechte herinneringen aan een trampoline.. als kind meegeweest naar BosbadHoeven.. was een reisje van de vakbond. ’s Morgens op de trampoline gegaan.. op m’n buik neergekomen.. de rest van de dag aan de sch*t geweest. De reisleiding wist niet goed wat ze met me aan moesten, dus ik zat maar de hele tijd bij de wc in de buurt.. gezellig reisje. 😉

    Geliked door 1 persoon

  10. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Ik waag mij niet meer aan dat wild gespring… Maar toch leuk om de kindertjes zo bezig te zien.

    Geliked door 1 persoon

  11. Yova's avatar Yova schreef:

    Trampoline is erg in om te springen. Kinderen vinden dit heerlijk om te springen. Muziek ken ik helaas niet. Ik vind het te druk. Fijne dag verder.

    Geliked door 1 persoon

  12. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Dat springen laat je met deze temperaturen wel aan de kinderen over 🙂

    Geliked door 2 people

  13. Karel's avatar Karel schreef:

    ha die Suske
    ik kijk wel hoe de meiden springen , dat van die herrieschoppers hoef ik niet te zien 🙂

    rustige middag groet

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.