Vrijdag de 13de !

Nee, ik ben niet bijgelovig hoor. Deze dag is voor mij een dag zoals vele andere. Toch kan er vandaag van alles gebeuren. Normaal gezien komt er deze mogen een electricien om het euvel van en met die zonnepanelen op te lossen. Als hij komt zitten we hier enkele uren zondere elektriciteit. Komt hij niet dan is er toch nog elektriciteit. Ik maak me er niet druk meer om. We zien wel hoe het verloopt.

Normaal gezien zullen de papieren voor de auto ook in orde zijn en kan ik de wagen ophalen mits achterlaten van mijn Mokka. Dat is dus ook afwachten en zien wat er komt. Hoe ouder ik word hoe gelaten ik word met al zulke dingen. Ik maak me niet druk meer. Helpt toch geen zier.

Ook wat de buurvrouw betreft maak ik me niet druk. Nu ze alleen thuis is gezien haar man in het ziekenuis ligt herstellende van de operatie aan een hernia valt het op hoe hulpbehoevend ze is. Die trombose van enkele jaren terug heeft sporen achtergelaten zodat ze niet goed meer spoort. Gelukkig steken de buren en familie een handje toe.

Dit was het voor vandaag. Geniet van het mooie weer en trek uw hoofd in als er toch een onweersbui langs komt.

🙂

Onbekend's avatar

About Suskeblogt

Er gebeurt van alles op deze planeet en daar ben ik een klein onderdeel van. There is a lot happening on this planet and I'm a small part of all this.. A lot of fiction and non fiction on this blog. Most of the pics i use are selfmade.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

25 Responses to Vrijdag de 13de !

  1. meninggever's avatar meninggever schreef:

    Zwarte poezen bij de dames, ze zijn echt uit…… Maar ik lees tussen de regels door iets over een andere auto. Wat is het geworden??? Dat zal ik wellicht gemist hebben…

    Geliked door 1 persoon

  2. Hilde's avatar Hilde schreef:

    Ik herken wel het één en ander, van me minder druk maken naarmate het ouder worden. Vrijdag de 13e: voor de éne een geluksdag, voor de andere het tegenovergestelde. We dienen het te nemen zoals het komt, zoveel is zeker.

    Geliked door 1 persoon

  3. RenéSmurf's avatar RenéSmurf schreef:

    Als je er niet aan denkt valt het altijd mee, en als je er wel aan denkt ook wel. Voorzichtig zijn moet altijd.

    Geliked door 1 persoon

  4. ymarleen's avatar ymarleen schreef:

    Waar haal je het toch, Suskewiet

    Geliked door 1 persoon

  5. rietepietz's avatar rietepietz schreef:

    Nee je druk maken over dingen helpt meestal niets, maar toch overkomt het je vaak. Ik hoop dat die elektrische toestand nu toch in orde komt.

    Geliked door 1 persoon

  6. andkfotorantje's avatar andkfotorantje schreef:

    Wat komen moet dat komt sowieso

    Groot gelijk dat je je niet druk maakt in dingen die van een ander afhangen,, wel niet altijd gemakkelijk

    Mooi weekend in de schaduw

    Geliked door 1 persoon

  7. Kakel's avatar Kakel schreef:

    Voor jou hoop ik dat de elektricien is geweest en de zonnepanelen op orde zijn. Het kan maar gebeurd zijn. Druk maken om dingen die je niet kunt veranderen, is verspilde energie. Alleen duurt het een tijd voordat je daar achter bent…
    Ik ben niet bijgelovig maar ben me meestal wel bewust van de datum. Grappig.

    Geliked door 1 persoon

  8. Een vrijdag de 13de met een leuk filosofisch tintje vandaag 👍

    Geliked door 1 persoon

  9. Rimpelingen's avatar Rimpelingen schreef:

    Je bent echt zen vandaag.

    Geliked door 1 persoon

  10. Patrick's avatar Patrick schreef:

    groot gelijk om je niet teveel meer aan te trekken van zulke dingen want het lost het ook niet op. Maar soms is het ook niet zo makkelijk. Heel fijn dat de buurvrouw zoveel hulp krijgt.

    Geliked door 1 persoon

  11. Matroos Beek's avatar Matroos Beek schreef:

    Het komt goed, ik voel het. En vrijdag de dertiende heeft daar niets mee te maken.

    Geliked door 1 persoon

  12. Edward McDunn's avatar Edward McDunn schreef:

    Ik ben niet bijgelovig hoor, vrijdag de 13e doet mij niets.
    Hopelijk is de electricien inmiddels geweest, en is het probleem opgelost.

    Geliked door 1 persoon

  13. willyfotoblog's avatar willyfotoblog schreef:

    prettige dag Suske

    Geliked door 1 persoon

  14. ymarleen's avatar ymarleen schreef:

    Ja, onweer verwacht … hopelijk vannacht, de dertiende voorbij.

    Geliked door 1 persoon

  15. mizzD's avatar mizzD schreef:

    Heb vanmiddag een afspraak bij de kapper.. nu maar hopen dat de tondeuse gewoon op 5 gezet wordt.. en niet per ongeluk op 1 omdat het vrijdag de 13e is..! hahahaaa!

    Like

  16. Karel's avatar Karel schreef:

    mogge Suske
    al die poespas gaat aan mij voorbij , ongeacht de kleur van de poes
    druk maken om iets wat ik niet kan veranderen doe ik al heel lang niet meer , net als je ergens aan ergeren , is enkel maar slecht voor de ademhaling

    geniet de dag

    Geliked door 2 people

  17. Sjoerd's avatar Sjoerd schreef:

    Je ergens druk om maken helpt toch niet, die tijd hebben we gehad.

    Geliked door 1 persoon

  18. Ik had er eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan dat het vrijdag de dertiende is. Kun je nagaan hoe ik daarmee bezig ben. Fijne vrijdag, succes met alles.

    Geliked door 1 persoon

  19. Rebbeltje's avatar Rebbeltje schreef:

    Zo dus de zwarte kat ontwijken 😉

    Geliked door 1 persoon

  20. Koen's avatar Koen schreef:

    Al sinds mijn studententijd vier ik het feest van Sint Juttemis op vrijdag de 13de

    Geliked door 1 persoon

  21. shivatje's avatar shivatje schreef:

    Het is een dag als een ander vind ik.
    Nee ik ben niet bijgelovig maar zou wel nieuwsgierig zijn of ze toch geen zwart poesje heeft hihi 😂😂😂

    Aum Shanti

    Geliked door 1 persoon

  22. Nicole Orriëns's avatar Nicole Orriëns schreef:

    Hoewel ik niet bijgelovig ben, merk ik dat ik me wel bewust ben de datum….

    Like

  23. ms's avatar ms schreef:

    Eerst efkes blied laten nemen. Daarna zien we wel. 🫤🙂

    Geliked door 1 persoon

  24. John's avatar John schreef:

    Bijgelovig ben ik ook niet. We hebben als mens zo weinig invloed op dingen, je er druk om maken heeft weinig zin.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.