
Vandaag is het na de regenachtige dagen weer eens mooi lenteweer, of is het al zomerweer ? Niet alleen wij mensen genieten van dat mooie weer. Ook onze katten zijn niet binnen te houden, behalve dan om te slapen. Dat doen ze nog het liefst van al binnen. Op de foto zie je onze Felix die weet wat genieten is.
De foto is genomen vooraleer ik besloot het gras te maaien. Het was door de regen van de afgelopen dagen aardig gegroeid en nu heb ik geen excuus zoals maai-mei-niet. Verder heb ik hier en daar gesnoeid zodat de groenafvalbak aardig vol zit. Gelukkig wordt die morgen donderdag geledigd.

Dit was het weer voor vandaag. Morgen wordt het heet. Houd het hoofd koel en tot de volgende.
🙂

Mij valt altijd op dat die katten, ook de langharige, heerlijk in de brandende zon gaan liggen slapen….zal aan mij liggen, maar ik snap dat nooit…
LikeGeliked door 1 persoon
Onze voorheen zwarte kat Loki begint steeds meer bruin en grijs te worden, een leeftijd iets. Maar hij is dus ook steeds minder hachelijk!
LikeGeliked door 1 persoon
Dat gras wil wel groeien door de regen, maar dat heb je dus al aangepakt.
De voorspellingen voor zeer hoge temperaturen zijn volgens mij al ietsje bijgesteld.
LikeGeliked door 1 persoon
Onze groenbak zit vol met klimop. Die mocht ook wel eens gekortwiekt worden. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Netjes gemaaid ga je deze hete dag in. Dertig graden! Hoeft echt niet voor mij.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, ook de katten genieten van het zonnetje!
LikeGeliked door 1 persoon
Felix geeft het goede voorbeeld, rusten als het warm is
LikeGeliked door 1 persoon
een kat weet waar het goed is
de mijne wil hoog gras waar ze kan van gaan eten
Een @->- voor je.
LikeGeliked door 1 persoon
Je poes genieten weer in jou tuin. Het word lekker weertje. Mooie poes. Kliko staat weer klaar. Ik hou me rustig. Gisteren was voor mij hele slechte dag…. Fijne dag.
LikeGeliked door 1 persoon
Katten zijn zon genieters
LikeGeliked door 1 persoon
Dat werk is maar vast gedaan voordat het tropisch warm wordt.
Ik heb vanmiddag een mooi wandelingetje gemaakt, want daar zal het de komende dagen ook wel te warm voor worden.
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent mooi op tijd met grasmaaien, er komen tropische dagen aan.
Katten zijn eigenwijze beesten, maar wel heel leuk om te hebben. Hans
LikeGeliked door 1 persoon
@ inderdaad drinkwater lijkt zo gewoon, maar het is niet oneindig voor handen.
LikeGeliked door 1 persoon
De kat zit er lekker relaxt bij hehe!
LikeGeliked door 1 persoon
Het was een mooie warme lentedag.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik kan ook weer vooruit, hier is de bak vandaag geledigd.
LikeGeliked door 1 persoon
Hier wordt de container vrijdag geleegd. Gelukkig, want die zit ook prop vol.
Love As Always
Dimairo
LikeGeliked door 1 persoon
wij gaan eindelijk ook een groen bak krijgen…
Tot zover moesten we het doen met composteerbare (peperdure) plastic zakken die lekten als de pest…
LikeGeliked door 2 people
De katten voelen zich ’s nachts binnen veilig. Dat is een compliment, hoor. Na gras maaien, is het goed uitrusten. Doe dat ook maar, Suske!
LikeGeliked door 1 persoon
misschien dat het de volgende dagen te warm zal worden voor de katten en ze toch binnen zullen komen voor verkoeling
LikeGeliked door 1 persoon
ha die Suske
ja prima weer om in de tuin te werken of te luieren 🙂
rustige avond groet
LikeGeliked door 1 persoon
Dus poes en personeel geniet van de tuin 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een snoes van een poes.
LikeGeliked door 1 persoon